En dan heb ik het over twee 'vriendinnen,' van me. Ik had daar maandag ruzie mee. Hun deden telkens kut tegen me.(me buiten sluiten, over me roddelen enz.) Ik weet gewoon dat het over míj ging want er werd nadrukkelijk gezegd: 'Niet aan Karin laten lezen,' Ja oke, ik doe niks en laat het gewoon zo. Dan was het 2de uur IK maar aangezien de meeste klassen examens hadden was dat programma er afgegooid en mochten we op we vrij op internet. (Q en hyves waren btw geblokkeerd). Dus ik ga op Ebuddy en ik stuur naar Hanna* een berichtje van: "Ja Nina én Laura* doen weer verveelend," Wat blijkt? Laura had dat dus gelezen, ze flipte helemaal en stuurde me dit op Ebuddy: "Ik haat jou ook en ik hoop dat je dood neervalt," Like zei ik dat ik ze hate? Maar oké ik reageerde daar niet op en ook Hanna haar berichten ook niet meer. Ik zei zo tegen haar: "Ja nu weet ik ook op wie ik kan vertrouwen en wie niet," meer stuurde ik niet. Toen na het 3de uur -wat ik trouwens maar voor 5 minuten heb gevolgd omdat ik een pw moest inhalen,- liepen we naar de vierde les: Lo. Onderweg daarnaar toe kreeg ik een harde klap op mijn hoofd. -kweet niet eens van wie of wat,- maar ben gewoon doorgelopen naar LO toe. We moesten buiten gymen dus oké. Maar hier scheen de zon echt fucking hard en ik werd misselijk en kreeg last van mijn hoofd dus na 20 minuten in de volle zon te hebben gezeten ben ik me gaan ziekmelden. Niks aan het handje, maar toen zijn Laura en Nina dus echt iedereen tegen me gaan opzetten. Ze doen net alsof hún het slachtoffer zijn en dat ik de boeman ben want nu krijg ik alsmaar haat berichtjes op Hyves en netlog: val toch dood enz. Naja hoe zwak ben je dan wel niet bezig? :"S
-sorry als het lang is geworden.-
* ivbm privacy heb ik de namen veranderd.
Edit:
Mijn moeder is er achter gekomen... Shít, ik denk dat ze hier mee naar mijn mentor gaat...
[ bericht aangepast op 24 april 2010 - 8:46 ]
.