• Dit op mijn muur hebben D:
    Op de plaats waar ik het wil staat nu het OneRepublic logo, die moet weg :W

    Zijn er zegmaar schilders die dit doen? D: Maar mijn moeder kan dat ook heel goed...

    Willen jullie nog een andere kamer ofzo? C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb werkelijk geen idee :Y)

    En ik ga waarschijnlijk in de meivakantie mijn kamer veranderen, ghehehe ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wow, dat is vet moeilijk ._. Ik denk dat het aardig wat gaan kosten als je dat door een schilder laat doen D:

    En ik krijg binnenkort een huis erbij, dus een nieuwe kamer, maar ik weet nog niet hoe ik die wil inrichten ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ergens rond de zomer krijg ik een nieuwe.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je moeder het voor je wil doen dan ben je makkelijk van het probleem af :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gehe, Mijn mentrix is ontzettend goed in schminken enzo. en die patronen ;3. Ze is een keer op TV gekomen ;o. Ze kan het vast wel :Y). Maar jij woont waarschijnlijk te ver XD.

    && Nee ik hoef andere kamer :Y). Alleen andere kleur kan geen kwaad(krul)

    Ik heb het TH logo op mijn kamerdeur, heeft mijn papa gedaan. (baby)
    Ja.. ik ben fan, so what.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:19 ]


    Scream for mercy!

    Duuuude die is zo vet.
    Als wij zijn verhuist wil ik ook een muurschildering :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil een logo (namen)van all mijn favo bandjes. Dat ga ik doen als mijn kasten weggaan, en een nieuwe kledingkast komt, zodat mijn muur vrijer is :3


    SLOAN.

    Neeeeee, mijn kamer is net opgepimpt met een mooie, enorme ABBEYROAD poster :D :Y)


    ars moriendi

    jaa :Y). Ik wil mijn kamer veranderen. één muur wordt blauw en de andere muren gewoon wit :'). Nu heb ik rood met zwart en dat ben ik beu :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb net me kamer veranderd!
    Hij is nu roze met zwart, heb een nieuwe kast met allemaal verschillende kleuren mandjes, een nieuwe zwarte zitzak, mijn bureau la-tjes en bedkastjes zijn roze geverfd, ik heb een nieuwe zwarte plank waar je fotolijstjes in kan zetten (roze fotolijstjes :3), ik heb een nieuwe Kat Von D poster en ik heb 3 posters van Valerius ingelijst en opgehangen =D


    dream, dare, fly!