• Nou kijk... Jesse (de zanger van Valerius) is 8 mei jarig en 8 mei ga ik naar hun concert in Amersfoort.

    Nu had ik het idee gekregen net om een boekje te gaan maken waarin hun fans een berichtje konden maken voor Jesse's verjaardag en eventueel een foto met hem samen erbij konden doen. Ik wou het wel maken aangezien ik dat grafische leuk vind om te doen en ik alle spullen er voor heb...

    Het enige punt is... Ik moet het dan ook uitprinten aangezien ik niet doe met opsturen via de post(omdat het nog maar 2 en een halve week is en ik mijn adres niet op het internet zet). Ik denk persoonlijk niet dat het er super veel worden aangezien het krap in tijd is, maar als het wel veel word gaat mijn vader het niet leuk vinden qua inkt aangezien dat nog best duur is... Maar toch wil ik het super graag doen omdat Jesse echt vet aardig is...

    Help? Tips? Ideeën? (:
    En is het een leuk idee?

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 19:16 ]


    dream, dare, fly!

    Bij een vriendin printen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Bij een vriendin printen?


    Kan niet :/


    dream, dare, fly!

    Hoezo niet D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Hoezo niet D:


    Die hebben nooit een printer die werkt of waar inkt in zit... :')
    Die printen altijd op school maar dat is mega duur :/


    dream, dare, fly!

    Nog meer ideeën, tips etc? (:


    dream, dare, fly!

    School? In de mediatheek? De buren lief aankijken? Je familie inschakelen? In de bieb?

    UNCOMMON schreef:
    School? In de mediatheek? De buren lief aankijken? Je familie inschakelen? In de bieb?


    Buren is geen optie (hebben amper contact mee en wat gezeik), familie is ook geen optie aangezien die allemaal heel veel verder weg wonen en we een soort van familieruzie hebben :') (gaat echt lekker haha), school kan een optie zijn als ik het zelf betaal of als een vriend van me die printer weer kan kraken zodat we gratis kunnen printen...


    dream, dare, fly!

    Wij kunnen gratis zwart wit printen op school misschien jullie ook?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Wij kunnen gratis zwart wit printen op school misschien jullie ook?


    Was het maar zo'n feest haha nee wij moeten zelfs voor zwart wit printjes betalen :/ Maar een vriend van me kan de printer kraken zodat je gratis print haha misschien dat ik hem nog eens lief moet aankijken dan =P
    Eerst maar eens kijken hoeveel we binnen krijgen (:


    dream, dare, fly!

    Nog meer tips? :/


    dream, dare, fly!

    Bij multicopy? Of is dat erg duur? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zet alles op een USB Stick en ga naar een copycenter/dinges waar ze ook printen. Voor een grote hoeveelheid valt het meestal nog mee ^^


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik zou als ik jou was eerst maar kijken of er überhaupt mensen zijn die een bericht willen schrijven.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik zou als ik jou was eerst maar kijken of er überhaupt mensen zijn die een bericht willen schrijven.


    Ja dat doe ik ook, het word van de week opgestuurt enzo maar ik moet alvast wat opties hebben voor als het wel veel word want anders zit ik zometeen


    dream, dare, fly!

    L0VEDRUNK schreef:
    Bij multicopy? Of is dat erg duur? :/


    Wat is een multicopy? Bedoel je zo'n soort bedrijf?


    dream, dare, fly!