• Lmao.
    Onder SO's/PW's van Frans kun je wel eens een grappig geluidje ofzo maken, dat maakt de docent niks uit.
    Maar vandaag, HAHA, vandaag hadden we PW. En ik en diegene langs me, de 2 achter ons en eentje voor ons waren klaar. Dus dan gaan we natuurlijk kloten 8D -Dit gaat lang worden dus...-

    -Bij het PW moesten we de Franse woorden in de juiste kolom zetten, namelijk Lichaamsdelen, Ziek zijn of Diefstal. Op een gegeven moment had ik nog 2 woorden over: Vomir en le racket. Ik dacht dat vomir 'komen' betekende (het is 'overgeven') en le racket betekent 'de afpersing'. Maar ik wist niet wat de afpersing betekent ._. Nooit van gehoord. Dus ik zet le racket onder Ziek zijn en vomir onder Diefstal. Want ik dacht dan maar dan de afpersing persen betekende voor bevallen :'D En toen ik dat vertelden tegen mijn vriendinnen lagen die helemaal plat.
    -Een vriendin donderde bijna van de stoel.
    -Ik zit altijd onderuit gezakt, op mijn been/voet (of iig niet normaal op een stoel). Toen ik op 2 poten ging zitten duwde diegene langs tegen de stoel. Dus toen viel ik bijna tegen de muur :'D Als dat was gebeurd zat ik vast tussen de tafel en stoel en de muur, lmao.
    -Een vriendin voor me liet de stoel omvallen.
    -Vriendin langs me gooide de tafel bijna omver.
    -Ik ging 'plop' geluidjes maken. (weetwel, als je je vinger langs je mond laat gaan)

    I lol'd. Stiekem moest de docent ook lachen toen ik bijna van mijn stoel viel D: Toen zei ze dat dus wat de titel van dit topic is C: En toen begon iemand anders te zwetsen en toen riep ik: 'SHHHH, wil je slaag?'. 8D

    Wie gaat er ook altijd kloten onder een PW? C:


    I live for the applause, you will die for it.

    lolled


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ghehehe, vet ;D
    Wie had je?

    Onder Levensbeschouwing proefwerk hadden we onze economie docent als surveillant. Nou, het was geweldig.
    "Wat is vraag één?"
    "C!"
    En zo het halve proefwerk ;D

    En vorig jaar, of het jaar daarvoor, ook onder Frans proefwerk. We hadden Verhey als Surveillant. Ik zat langs mijn beste vriendin en daarlangs zat een andere vriendin. Het blaadje van mijn beste vriendin ging van de ene naar de andere kant en we hadden alle drie een dikke 7 :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij ons kan dat niet. Als je klaar bent moet je gelijk het lokaal uit :'D Maar ik heb ook bijna nooit toetsen onder de les.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij, want bij sommige leraren kun je dat gelukkig gewoon maken :Y)

    Haha, Lol :'D.
    Bij ons zijn ze droog.
    Ze zijn niet zo leuk,:Y)
    Dus nee, we kloten niet tijdens een PW's/SO's :')

    Thingies schreef:
    Ghehehe, vet ;D
    Wie had je?

    Onder Levensbeschouwing proefwerk hadden we onze economie docent als surveillant. Nou, het was geweldig.
    "Wat is vraag één?"
    "C!"
    En zo het halve proefwerk ;D

    En vorig jaar, of het jaar daarvoor, ook onder Frans proefwerk. We hadden Verhey als Surveillant. Ik zat langs mijn beste vriendin en daarlangs zat een andere vriendin. Het blaadje van mijn beste vriendin ging van de ene naar de andere kant en we hadden alle drie een dikke 7 :Y)
    Mvr. de Boer C:
    Stfu, ik wil ook zo'n docent die alles voorzegt D:
    Jamaar, Verhey... kijk over wie we het hebben, lol. (Maar hij is wel tof C: )


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, ja wel vaak.
    Dat doen we vooral tijdens dove leraren, die horen toch niets, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons kan het niet, want wij zitten dan in de refter, en we zitten dan tussen 2 mensen van een hoger jaar en dan staat er nog een stoel tussen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Hahhahaa, ik altijd bij Frans, dan kunnen we afkijken. Ik had ooit onder Frans SO, mijn tas open laten staan, en mijn werkboek zo opengedaan dat al die woordjes met betekenis gewoon te zien waren. Die docente had niks door 8D.


    we've only said goodbye with words

    Nee. Dan krijgen wij gelijk een 1 >.<


    To live would be an awfully big adventure

    Wij hadden in de eerste een leraar voor Godsdienst. Hij was heel oud en keek soms Spongebob met ons in de klas. En tijdens de toesten moesten we een spongebob tekenen voor extra punten. HAHAHAHAH.


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons kan dat echt niet dan heb je meteen een onvoldoende en dat kan ik echt niet gebruiken xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday