• ja is oude topic's omhoogschoppen een nieuwe trend ofzo ?
    ik kom de laatste tijd steeds meer topic's tegen van egt lang geleden.
    niet dat het egt heel erg is ofzo, maar het valt me best wel op! ;x
    en ik vraag me gewoon af hoe iemand er op komt om opeens een reactie te geven op een topic dat al meer dan een jaar oud is. en in de meeste gevallen, dat de dingen die er in staan alang anders zijn..

    OKe sorry, meost even [a]

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Idd, het lijkt ook alsof mensen gewoon een topic kiezen en als het meer dan 2 zinnen heeft het niet leest, reageert of weggaat.
    Zo is het tenminste bij mij


    Queen of Hell is my name

    Ik heb wel gemerkt dat er op een dag best veel van die zinnetjes topic bij actieve stonden. Niet dat het me irriteert, maar het viel op.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Klopt :')
    Al die mensen die net het forum ontdekt hebben doen dat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    tiepmiep95 schreef:
    Idd, het lijkt ook alsof mensen gewoon een topic kiezen en als het meer dan 2 zinnen heeft het niet leest, reageert of weggaat.
    Zo is het tenminste bij mij

    ja ook zowiets.,
    oke, ik moet zeggen als ene topic egt enorm is, moet ik er maar net zin in hebben om te lezen, anders klik ik hem ook weer weg.
    maar ga in idergeval geen reactie zetten zonder egt te weten waar het over reageren. ><'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    trend :Y)
    x.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:07 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    trend :Y)
    x.

    Wist ik wel., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''