• Serieus, zoiets krijgt mijn vriendin van 15 gewoon gedaan, nu ze in de derde zit.
    Hij heet Kavish, is getint, zwart haar en groene ogen. En hij is heel sexy.
    Ze merkte hem al vaker op in de gangen en zo, en toen ze een keer bij 'r kluis stond, en hij stond er toevallig ook, zei hij opeens 'hoi'. Terwijl ze hem nog nooit heeft gesproken, of wat dan ook.
    Later hyves toevoegen enzo, en toen een keer op school nummers uitgewisseld. En gister zijn ze naar de bioscoop geweest + ze hebben een drankje gedronken.
    Serieus, ik haat haar, haha. Zij krijgt het in twee weken gewoon gedaan terwijl ik er een paar maanden over doe om toe te geven dat ik iemand echt leuk vind, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hihi, leuk hoor ^^


    Life is hard and then we die

    Ja, it's been already two years now...


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel leuk voor je vriendin (:

    Maar dat van jou herken ik. Mijn vriendin krijgt alles binnen een korte tijd voor elkaar, terwijl ik een halfjaar rond dezelfde persoon blijf hangen, en uiteindelijk wordt het toch niks ;o En zij heeft dan in die tussentijd al 3 anderen gehad ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Wel leuk voor je vriendin (:

    Maar dat van jou herken ik. Mijn vriendin krijgt alles binnen een korte tijd voor elkaar, terwijl ik een halfjaar rond dezelfde persoon blijf hangen, en uiteindelijk wordt het toch niks ;o En zij heeft dan in die tussentijd al 3 anderen gehad ofzo.
    Als je in zo'n korte tussentijd al 3 anderen gehad hebt, vraag ik me toch echt wel af of die écht van die jongens houdt. :')


    Only losers can act the way you do

    Lagoon schreef:
    Wel leuk voor je vriendin (:

    Maar dat van jou herken ik. Mijn vriendin krijgt alles binnen een korte tijd voor elkaar, terwijl ik een halfjaar rond dezelfde persoon blijf hangen, en uiteindelijk wordt het toch niks ;o En zij heeft dan in die tussentijd al 3 anderen gehad ofzo.

    Precies. Aan de ene kant ben ik dan gewoon nog wel een beetje, eh.. Ik weet niet, maar ik ben dan gewoon wat 'frisser' zeg maar. Maar toch, een vriendje zo nu en dan hebben is ook niet verkeerd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lagoon schreef:
    Wel leuk voor je vriendin (:

    Maar dat van jou herken ik. Mijn vriendin krijgt alles binnen een korte tijd voor elkaar, terwijl ik een halfjaar rond dezelfde persoon blijf hangen, en uiteindelijk wordt het toch niks ;o En zij heeft dan in die tussentijd al 3 anderen gehad ofzo.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Haha, zo zijn mijn vriendinnen ook heel erg hoor. Of ze zijn geobsedeerd met iemand. terwijl ik ook heel verlegen word als ik verliefd ben en dan echt er 3 maand over doe ofzo ;d


    We can only learn to love by loving.

    PUKKELxDING schreef:
    Hihi, leuk hoor ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.