Ik werd vroeger gepest door één meisje die dan dingen over me zei zodat ik heel onzeker raakte. Dat blijf ik denk ik ook mijn hele leven nog zo houden. Ze zei dan altijd dat ik lelijk was en aan dat heb ik nog altijd iets overgehouden. Ik ben nu heel onzeker over mezelf en nét nu het weer goed met me gaat en ik wat losser kan komen op school gaat een meisje uit mijn klas me uitschelden dat ik lelijk ben. Ik weet dat het niet zo is maar omdat het zo vaak is gezegt voel ik me er elke keer rot door en begin ik weer opnieuw te geloven dat het zo is. Verder doet een jongen heel dom tegen me en trekt lelijke gezichten en zegt dat ik zo kijk. -Het is een jongen die dom tegen iedereen doet maar toch- Ik snap mezelf soms gewoon niet meer. Ik vind nu ook een jongen leuk en nu ben ik bang dat hij me niet mooi vind. Ik weet dat het onzin is maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd gezet. Waarschijnlijk krijg ik dat er ook nooit meer uit maar ze moeten gewoon niet zeggen dat ik lelijk ben want daar hou ik zowat een trauma aan over.
Bedankt voor het lezen, graag opmerkingen die helpen want dit is serieus niet grappig.
Queen of Hell is my name