• Baha, ik had zo google maps nodig om de afstand tussen twee amerikaanse steden te zoeken - ofja, in tijd dan. En ik kwam zo op South Broadway & Thames Street in Baltimore en ik besloot een beetje in te zoomen en nu heb ik helemaal ingezoomd op een madam haar hoofd. :'D Haha ik vind het echt grappig. Maar aan de andere kant, privacy?

    Dat kan toch niet. De sateliet-zoom zerkt helemaal niet zó krachtig. En mensen staan er niet op :8


    everything you imagined, and more...

    Godfather schreef:
    Dat kan toch niet. De sateliet-zoom zerkt helemaal niet zó krachtig. En mensen staan er niet op :8

    Ik ga er niet om liegen hoor.

    Godfather schreef:
    Dat kan toch niet. De sateliet-zoom zerkt helemaal niet zó krachtig. En mensen staan er niet op :8

    Die zoom werkt wel krachtig hoor, gisteren kon ik er bijna een nummerplaat van een rode auto op lezen. :')

    Arme vrouw,
    wie weet is het de moeder van Alex? (nerd)

    Relax schreef:
    Arme vrouw,
    wie weet is het de moeder van Alex? (nerd)

    Ik dacht er ook over, maar er liep een uk bij haar, dus ik dacht neh, kan niet. :'D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ik dacht er ook over, maar er liep een uk bij haar, dus ik dacht neh, kan niet. :'D

    Misschien een neefje of nichtje, of een buurtje? Haha, neen. Weet ik veel. :'D

    Ghéhe coooool. Ik wist niet dat dat kon!


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ghéhe coooool. Ik wist niet dat dat kon!

    Idd zo krachtig wist ik niet (':


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Die zoom werkt wel krachtig hoor, gisteren kon ik er bijna een nummerplaat van een rode auto op lezen. :')

    ja idd, ik heb net even geprobeerd, zie hier de auto die in Santa Monica reed ! en zijn nummerplaat is dus degelijk zichtbaar.
    De grijze auto en zijn nummerplaat


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Pliena schreef:
    Ghéhe coooool. Ik wist niet dat dat kon!


    Happiness hit her like a train on a track