• Ik wil wel, maar voor zover komt er maar een bandje wat ik wel leuk vind. Valravn. en dan €66 voor een ticket betalen en dan nog is trein en evt hotel ofzo, dat is best wel veel |:, en ik heb geen idee hoe snel die tickets uitverkocht zijn.

    Weet een van jullie dat misschien?


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg,

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 april 2010 - 13:27 ]


    I'm a little bit lost without you <3

    dat is niet eens duur.
    ook niet +trein+hotel.


    I'd rather go naked than wear fur.

    @Wieeet, alleen hoofdletters gebruiken is niet toegestaan. Zoiets word gezien als spam

    @Temerarious, voor mij, voor een bandje ergens wel. Ik weet dus niet of ik het het geld waard vind.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, ik heb echt geen idee hoe snel die tickets uitverkocht zijn -dat ligt aan de band, en ik ken die band niet- Maar, als je twijfelt, moet je er soieso nog over na gaan denken (cat)

    UNCOMMON schreef:
    Nee, ik heb echt geen idee hoe snel die tickets uitverkocht zijn -dat ligt aan de band, en ik ken die band niet- Maar, als je twijfelt, moet je er soieso nog over na gaan denken (cat)
    Haha dat vind ik een heel goed idee :Y) Dankje voor de wijze raad. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Haha dat vind ik een heel goed idee :Y) Dankje voor de wijze raad. (krul)

    Graag gedaan :Y)
    Mijn vader zegt altijd (oke, nu klinkt het alsof hij heel wijs is, haha) Bij twijfel (nog) niet doen :3

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Graag gedaan :Y)
    Mijn vader zegt altijd (oke, nu klinkt het alsof hij heel wijs is, haha) Bij twijfel (nog) niet doen :3
    Hahah nee daar zit wat in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jij kent de band dus jij weet of ze goed zijn. Als je ze geweldig vind zou ik het wel doen. Ik weet dus ook niet wanneer het is maar je kan er voor gaan sparen? :')


    when words fail, music speaks.

    Ik haat jou :[

    Oh eh ontopic: WGT is volgens mij niet snel uitverkocht, althans veel minder snel als Wacken bijvoorbeeld. Ik zou es op die Duitse site gaan kijken naar een goedkoop hotelletje in de buurt ofzo. Persoonlijk zou ik het liefst niet kamperen, tenzij je met veel mensen bent :']
    Zijn er geen acties die gelden in Duitsland, bijvoorbeeld schone wochenende ticket? Of ging die alleen op voor 1 bundesgebied? Ik zou in elk geval kijken naar een goedkopere manier om te gaan reizen dan de normale treinprijzen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik haat jou :[

    Oh eh ontopic: WGT is volgens mij niet snel uitverkocht, althans veel minder snel als Wacken bijvoorbeeld. Ik zou es op die Duitse site gaan kijken naar een goedkoop hotelletje in de buurt ofzo. Persoonlijk zou ik het liefst niet kamperen, tenzij je met veel mensen bent :']
    Zijn er geen acties die gelden in Duitsland, bijvoorbeeld schone wochenende ticket? Of ging die alleen op voor 1 bundesgebied? Ik zou in elk geval kijken naar een goedkopere manier om te gaan reizen dan de normale treinprijzen :']
    Sorry :X. Gheheh uhm Schones Wochenendeshizzle is volgens mij alleen Bundesgebied. Ik ga sowieso niet kamperen :'D en we zijn met zijn tweetjes dus dat zal ook wel meevallen dan.

    O nou dat stelt me dan wel wat meer gerust. Dan heb ik tenminste nog even bedenktijd. Maar als je mij nu haat, waarom ga je dan zelf ook niet lekker naar Wgt :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Coke schreef:
    Jij kent de band dus jij weet of ze goed zijn. Als je ze geweldig vind zou ik het wel doen. Ik weet dus ook niet wanneer het is maar je kan er voor gaan sparen? :')
    uhm 26 mei volgens mij in Leipzig. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    uhm 26 mei volgens mij in Leipzig. :Y)
    O dan kan je nog wel sparen of niet? :')


    when words fail, music speaks.

    Coke schreef:
    (...)O dan kan je nog wel sparen of niet? :')
    Jawel dat wel, maar ik ga in mei ook al naar Jefree Star, Nena en Stream of Passion. Dus ik ben benieuwd hoe ik dat allemaal met mijn stage ga regelen, haha :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor wat is WTG de afkorting?


    You like that huh bitch

    SeptumBLING schreef:
    Voor wat is WTG de afkorting?
    Wave Gothic Treffen (nerd):Y)


    Wie du mir, so ich dir.