• Haha, ik ging laatst de krant lezen en toen had ik een half uur de slappe lach. Het was best lullig, want het ging over iets ergs volgens mij. Maar daar onder stond zo:
    Door: Dennis Naaktgeboren.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahahahah :'D.
    Tis wel waar x'D

    Hij is gewoon vernoemt naar de waarheid (cat)

    Haha :'D Geweldig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zo noemde ze mensen vroeger soms in De Middeleeuwen toen de achternamen werden aangeschaft. Lang verhaal.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Zo noemde ze mensen vroeger soms in De Middeleeuwen toen de achternamen werden aangeschaft. Lang verhaal.

    Zou er dan ook iemand [naam] Metkedinggeboren heten?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)
    Zou er dan ook iemand [naam] Metkedinggeboren heten?

    Die snap ik niet. Maar het was in de tijd van Napoleon, niet in de Middeleeuwen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Die snap ik niet. Maar het was in de tijd van Napoleon, niet in de Middeleeuwen :)


    Idd, Het was in de tijd van Napoleon en niet Middeleeuwen ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eloquently schreef:
    Hij is gewoon vernoemt naar de waarheid (cat)


    Tanya is de beste.

    Eloquently schreef:
    Hij is gewoon vernoemt naar de waarheid (cat)


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn moeder had vroeger buren die ook zo van hun achternaam heten (nerd)


    we are radio hysteria

    WHAHAHA Bij ons op school zit zo'n jongen, en die heet Bart Geile. En als je word omgeroepen zeggen ze eerst je achternaam, en dan je voornaam. Dus wij waren bezig met een hoofdstuk over ‘opgewonden raken’ -bio. en toen opeens ‘Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie? Herhaling: Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie’ XD Iedereen had de slappe lach voor de rest van de les.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    WHAHAHA Bij ons op school zit zo'n jongen, en die heet Bart Geile. En als je word omgeroepen zeggen ze eerst je achternaam, en dan je voornaam. Dus wij waren bezig met een hoofdstuk over ‘opgewonden raken’ -bio. en toen opeens ‘Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie? Herhaling: Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie’ XD Iedereen had de slappe lach voor de rest van de les.


    oh god, ik had toen zohard gelachen dat ik niet meer bijkwam (:

    Diffuse schreef:
    (...)

    oh god, ik had toen zohard gelachen dat ik niet meer bijkwam (:

    Maar wat ik dan ook niet snap: die conciërge die zat daar ook al te gieren bijna, ipv dat ze dan gewoon Bart Geile zeggen? XD Dat klinkt al minder lullig.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Hahha. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik zat in de klas met 3 mensen die zo heetten. Dat was trouwens wel zielig, ze werden soms vet gepest.


    Alis volat propriis