• Jeetje ik had een verhaal ingestuurd krijg ik net een mailtje met dat het verwijderd is omdat ze geen verhalen publiceren met zelfdoding terwijl dat er niet eens in voor komt ><
    En het meest verfuckte vind ik dan nog dat je niks terug kan mailen, jezus hier word ik zo chagrijnig van.
    Buiten het feit dat ik het sowieso al nergens op vind slaan dat verhalen met zelfdoding niet mogen omdat ze daarmee alleen maar de harde waarheid ontwijken. Maar toch dat mijn verhaal geweigerd is terwijl er geen zelfdoding in voor komt en dat wel de reden is vind ik zo klote!

    Haha oké sorry voor mijn gezeik.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nederlandse titel ? x'D
    Maar dat is niet leuk ;'[ Stomme mensen ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hebben ze het überhaupt wel gelezen?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hazardous schreef:
    Nederlandse titel ? x'D
    Maar dat is niet leuk ;'[ Stomme mensen ><'
    ik vertel is een site.


    We can only learn to love by loving.

    Dat is idd kut. Ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Waar stuurde je het dan naartoe? o:


    all I want for christmas is a girlfriend

    dommerds :x

    Psychic schreef:
    Dat is idd kut. Ö


    I need you like a heart needs a beat

    Wauw, kut voor je.


    when words fail, music speaks.

    dat is kut Ö
    domme mensen


    cakes taking over the world

    Inderdaad, dat is messed up. They can't face the reality.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Next schreef:
    Hebben ze het überhaupt wel gelezen?

    Dat vraag ik me nu dus ook af ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat had ik ook alleen bij mij zeiden ze: je hebt te veel spelfouten terwijl er geen een in stond?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het vervelend voor jou maar met die site is verder niets mis. Ze zijn een officieele wedstrijd organisatie, dus ik kan me voorstellen dat ze streng moeten zijn. Zoals in de regels en inhoud van de site staat word maar een paar % van de ingezonden verhalen daadwerkelijk gepubliceerd.

    Er staat op de site wel ergens een info aders van de beheerder. Daar zou ik dan gewoon naartoe mailen als ik jou was. Dan hebben ze je verhaal overduidelijk verkeerd begrepen en misschien krijg je dan wel een tweede kans :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Wacht; waar gaat je verhaal eigenlijk over dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dan mogen mijn horror verhalen al hélemaal niet, denk ik zo :')

    Screw them. Ik zit toch niet op die website.


    I live for the applause, you will die for it.