• Nou, ik liet net mijn mobiel vallen en nu doet ie het niet meer. Hij viel in bad dus ik ga hem laten drogen..

    Maar daar gaat het niet om. Ik was kwaad en lette niet goed op en toen liep ik tegen de stoel. Toen moest ik heel hard janken en ging ik heel hard schelden en volgens mij is nu mijn teen gebroken of gekneusd. Dat voelt echt kut en ik loop nu nog te wenen..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    auwtch

    sterkteO.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn papa heeft ook zijn teen gestoten een paar dage gelede :p
    En hij dacht ook da die gebroke was maar da was dus ni, dus wacht gwn af =)


    Stop wishing, Start doing..

    Teen breken is zooooooo pijnlijk, sterkte. (flower)


    Tanya is de beste.

    Auw, sterkte <3
    En eh... niet om je kut te laten voelen, maar ik ben bang dat je telefoon niet meer gaat werken :X

    UNCOMMON schreef:
    Auw, sterkte <3
    En eh... niet om je kut te laten voelen, maar ik ben bang dat je telefoon niet meer gaat werken :X

    Ghéhe, dat zat ik me ook al te bedenken eigenlijk.


    Tanya is de beste.

    UNCOMMON schreef:
    Auw, sterkte <3
    En eh... niet om je kut te laten voelen, maar ik ben bang dat je telefoon niet meer gaat werken :X

    Hij deed 't net al een beetje.. dus ik heb hoop


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat van die teen is echt irritant.
    Maar je mobiel moet je drie kwartier in de mangnetron op de laagste stand leggen. En als het een touchscreen is, moet je hem drie dagen in een pan ongekookte zilverrijst leggen. waarom ik dat weet, weet ik ook niet xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    dat van die teen is echt irritant.
    Maar je mobiel moet je drie kwartier in de mangnetron op de laagste stand leggen. En als het een touchscreen is, moet je hem drie dagen in een pan ongekookte zilverrijst leggen. waarom ik dat weet, weet ik ook niet xD

    Dan ontploft ie, of ben ik nu gek?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    UNCOMMON schreef:
    Auw, sterkte <3
    En eh... niet om je kut te laten voelen, maar ik ben bang dat je telefoon niet meer gaat werken :X