• Ik heb dinsdag een wiskunde pta -telt dus mee voor je eindexamen- van 2 hoofdstukken. En ik snap er werkelijk geen flikker van. Ik ben al één uur bezig en ik heb nog maar 3 sommen gemaakt. En zelfs daarbij moest ik de berekening van internet gebruiken, anders snapte ik het ook niet. Dus ik ga dood. Als ik een 5 haal ga ik niet over _O_
    Stresssss.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hetzelfde. Ik heb morgen een MO Engels wat heel zwaar meeteld en het leren lukt maar niet ><.


    I am an idiot, I move.

    Ahh wiskunde is kut gelukkig heb ik daar geen examen in hoeven te doen anders zat ik nu nog in de 4e :')
    Succes!


    dream, dare, fly!

    Awh, ik heb medelijde met je! Succes, misschien helpt het als je met een geel potlood of een gele oen mag schrijven. (flower)
    Nee ik zou het niet weten hopelijk haal je het wiskunde is gewoon een kut vak waar ik nu ook maar eens mee bezig moet...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Awh, ik heb medelijde met je! Succes, misschien helpt het als je met een geel potlood of een gele oen mag schrijven. (flower)
    Nee ik zou het niet weten hopelijk haal je het wiskunde is gewoon een kut vak waar ik nu ook maar eens mee bezig moet...

    Ik had gewoon geel kaftpapier in het begin van het jaar moeten kopen, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien aan iemand vragen die het wel kan? en gebruik kleutjes dat helpt soms wel. En voor de rest veel succes!

    Lagoon schreef:
    (...)
    Ik had gewoon geel kaftpapier in het begin van het jaar moeten kopen, haha.

    Misschien stroomde de kennis dan nu zo je hoofd in! -Ik ga volgend jaar geel kaftpapier nemen en als het even kan met gele zwembroekjes erop- Maar probeer dat ding van internet anders uit je hoofd te leren of vraag morgen aan je docent om extra uitleg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag iemand om het uit te leggen :3

    Ik weet hoe je je voelt. Wiskunde is net chinees voor mij ;x


    we are radio hysteria

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ik weet hoe je je voelt. Wiskunde is net chinees voor mij ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik hoop voor je dat het lukt!


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Ik hoop voor je dat het lukt!


    Tanya is de beste.

    Misguided schreef:
    Ik hoop voor je dat het lukt!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heb ik ook ><' Ik maak nu oefen-wiskundeeindexamens maar snap er niks van ._______.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Misschien had je eerder aan de bel moeten trekken en je leraar om bijles moeten vragen..?


    ars moriendi