• Nee, ik had geen pijn toen ik aan het poepen was. Ik was heel blij aan het dansen en toen sloeg ik vet hard met mijn hand tegen de muur, grr. Wie heeft dat ook heel vaak?

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 14:39 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik!,gelukkig,ik ben niet de enige.
    Dat is echt zo iets voor mij om dat voor te hebben.
    (A)

    Das dom xD


    Stop wishing, Start doing..

    heb ik eigenlijk wel eens, maar voornamelijk met mijn freaking tenen die ik ergens aan stoot.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    heb ik ook altijd x]


    Pop ate my heart.

    Ik! Hahaha ;x


    we are radio hysteria

    Dat is zo vervelend x,x

    Ik werd eens wakker toen ik in m'n slaap kei hard met m'n handpalm om de punt/hoek van m'n vensterbank sloeg. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    toen ik nog een eenspersoons bed had viel ik van de hoog slaper en dat doet pijn^^^


    Some angels have no wings.

    Au,
    dat doet echt vreselijk pijn,
    en ik heb dat ook altijd XD
    Echt irritant,

    xx


    wth.

    dat doet ook gewoon zo zeer, VERSCHRIKKELIJK.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wtf, ik dacht dat er stond dat je JUIST pijn had onder het kakken 8D En toen las ik dat je aan het springen was en ik had echt zo van 'Duuuuuuude, dan vliegt die poep toch ook rond?' 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    nah, ik eerder met mijn hoofd ofzo.


    Alis volat propriis

    Joker schreef:
    Wtf, ik dacht dat er stond dat je JUIST pijn had onder het kakken 8D En toen las ik dat je aan het springen was en ik had echt zo van 'Duuuuuuude, dan vliegt die poep toch ook rond?' 8D

    Ik moet even huilen van het lachen, momentje.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Auwch. Ik stoot altijd tegen dingen en dan nét op die zenuw in je elleboog zo, ja. Je weet wel. (nerd)


    Tanya is de beste.