• Iemand daarnet naar belgische tv gekeken en dan naar dat over chinese kinderen? Er waren kinderen die werden opgeleid om turner te worden. Zo'n kind begon te huilen en die trainster zei: Als je klaar bent met huilen mag je weg. Dat kind moest nog een keer keihard oefenen. Er was een jongen die huilde, omdat hij zijn ouders miste. Kinderen huilden in hun slaap.
    Zo hard worden volwassenen in Nederland niet eens getraind. Geloof me, die kinderen waren niet ouder dan 5/6 jaar

    OMG dat is fockin erg man


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Heb de reclame gezien, ben als t begon op de pc gegaan, lijkt me echt erg mn


    Live life limitless.

    Toen dat jongentje zat te huilen was er zo'n schoonmaakster en die had medelijden met die jongens...

    Heb het ook gezien ,, Da is mega erg !


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    heb ik gezien. Kvond het egt zielig. En die trainers deden nix anders dan die kindjes afkraken! die man zei soms nog goeie dingen maar die vrouw! Kvond het ook erg, een meisje (Djen ofzo) kwam thuis. En toen moest ze van die medicatie op der handen omdat die helemaal open waren.

    arme kindjes


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen dat jongentje zat te huilen was er zo'n schoonmaakster en die had medelijden met die jongens...


    jah , ik dacht eigelijk eerst (persoonlijk) dat die moeder hem express daar had gelaten omdat hij uit die les was gezet van die trainer...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ooh dat heb ik gezien (ik kijk soms BE tv jaa(A))

    Dat was echt vet erg:O


    I can't be perfect..

    Ik weet het, maar zo gebeurd het daar echt. En het klinkt ontzettend idioot en het zou niet mogen. Maar ze worden wel geweldige topsporters.. Maarja dit is gewoon mishandelen. Ze worden geslagen en er word tegen ze geschreeuwd net zolang tot ze het goed doen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja daar heb je inderdaad van die kinderen die heel erg gepusht worden, dat is echt sneu. ö


    blame the bully.

    ik eb ook eens zoiets gezien maar das voor acrobaat in een circus ofzo en dan waren ze ook keistreng tegen die kinderen
    das egt keierg

    Mijn ouders vertellen me ook vaak dat als je in China woont en je kinderen hebben stevige benen dat ze dan zwemmer worden. Als ze lenig zijn turner enz.

    Mijn ouders vertellen me ook vaak dat als je in China woont en je kinderen hebben stevige benen dat ze dan zwemmer worden. Als ze lenig zijn turner enz.


    China is gewoon heel streng, k zou er nooit van mijn leven willen wonen


    Live life limitless.

    (...)

    China is gewoon heel streng, k zou er nooit van mijn leven willen wonen
    uhu vooral ook vanwege hun rare regels bijv: dat je maar 1 kind mag hebben, op die dag alleen maar mag rijden enz.

    maar Rusland en de VS hebben dat ook

    ik heb dat ook gezien..
    was er zo'n moeder die zei "Nu moet je nog harder leren en nog harder trainen,, want je bent mama's enige hoop",, ik dacht echt zo WTF??
    Ik vind dat echt zo erg,, mensen- en kinderrechten, ooit van gehoord in China?? Denk het niet..

    ik heb dat ook gezien..
    was er zo'n moeder die zei "Nu moet je nog harder leren en nog harder trainen,, want je bent mama's enige hoop",, ik dacht echt zo WTF??
    Ik vind dat echt zo erg,, mensen- en kinderrechten, ooit van gehoord in China?? Denk het niet..
    ik zou als ouder gewoon vluchten als ze mijn kind in zo'n kamp willen plaatsen