• Ik heb van mijn moeder een fantastische bestelling mogen doen op het internet. Ik wil al langer grotere borsten maar ik ben maar 16 (Bijna 17 , nog twee dagen(hoera)) dus ik mag nog geen borstvergroting , maar ik had in de krant (Het Laatste Nieuws, de populairste krant in het Nederlandstalig deel van België maar soit) gelezen dat je nu je borsten kan laten opspuiten , en dat het maar 2000 euro kost, ik natuurlijk weer enthousiast tot ik las dat je minimum 18 jaar moet zijn. Maar daarjuist zat ik een beetje met mijn moeder te surfen en kwamen we plots op deze site uit. Een site die hormonen en borstweefsel stimuleert en nog eens geen (erge negatieve) nadelen heeft. Ik en mijn mama hebben eerst heel de site nauwkeurig bekeken en reacties van tevreden klanten gelezen en toen zei mijn moeder plots : "Oke je mag een doosje bestellen" Ik ging uit mijn dak, maar ik heb moeten beloven aan mijn moeder dat ik maar één maat groter ga, dus naar een D. Ik ben zooooo blij, binnen vijf dagen heb ik mijn doosje en kan ik aan de behandeling beginnen =D
    Ohja sorry voor dit onbenullig tropic maar ik ben zo blij dat ik het wil delen met de wereld (niet heel de wereld, de wereld van Quizlet =D)

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:46 ]

    Haha persoonlijk zou ik dat nooit doen. Maar fijn dat je er zo blij mee bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Haha persoonlijk zou ik dat nooit doen. Maar fijn dat je er zo blij mee bent.


    Dat zei één van mijn vrienden ook al, maar toch is dit de veiligste manier dat er is denk ik, want een operatie, laat littekens na en ik heb schrik van ziekenhuizen en een opspuiting is maar tijdelijk , en dit is voor een langere tijd , kost niet zoveel en is gemakkelijk zonder lichamelijke schade en zonder pijn , de ideale behandeling voor mij dus ;D

    NYC schreef:
    Haha persoonlijk zou ik dat nooit doen. Maar fijn dat je er zo blij mee bent.

    Ik vind een cup C al best groot :')

    Maar leuk voor je dat je er zo blij mee bent (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:36 ]

    Kikilicious schreef:
    (...)

    Dat zei één van mijn vrienden ook al, maar toch is dit de veiligste manier dat er is denk ik, want een operatie, laat littekens na en ik heb schrik van ziekenhuizen en een opspuiting is maar tijdelijk , en dit is voor een langere tijd , kost niet zoveel en is gemakkelijk zonder lichamelijke schade en zonder pijn , de ideale behandeling voor mij dus ;D

    Oh, dan is het een verstandig besluit. Je hebt er verstandig aan gedaan eerst klantenrecencies na te checken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    NYC schreef:
    Haha persoonlijk zou ik dat nooit doen. Maar fijn dat je er zo blij mee bent.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lagoon schreef:
    Ik vind een cup C al best groot :')

    Maar leuk voor je dat je er zo blij mee bent (:


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het wel leuk voor je c: . Maar ik zou het zelf niet doen nu. Maar ik geef eerlijk toe dat ik het wel zou doen als mijn borsten véél te klein waren.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    je hebt al cup C ?
    Dat is behoorlijk wat meid ;)

    ik heb van mezelf D,dus ik kijk er ook anders tegen aan maar ik wens je veel plezier enzo met je grote borsten (krul)

    [klinkt fout :X]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou ze zelf eerder verkleinen. Ik ben 13 en heb cup D.. Dus ja :'D.
    Maar ik ben blij voor je dat je eindelijk iets gevonden hebt :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Je had ook wel gratis een stuk van mij mogen hebben hoor.. :']
    +Leuk voor je! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als je al cup C hebt, dan heb je eigenlijk nix te klagen toch? Maarja, leuk voor je :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.