• Mijn "vriendin" heeft me net iets verteld over haar vriend, iets wat eigenlijk heel erg prive is.
    Ook flirt ze met andere jongens terwijl ze een lief heeft.
    Nu heb ik haar derop aangesproken en is ze boos op me.. Alweer. Achjah, blij dat ik haar niet meer vertrouwde!

    Ook ooit zo'n "vriendinnen" gehad?

    Btw: ze zit steeds te zagen dat mensen naar haar toe komen om over hun problemen te praten, terwijl ze er zelf heeft. Nou, ik heb haar subtiel geprobeerd te vertellen dat zij dat ook doet, bij mij en niet eens luistert als ik iets heb te vertellen maar me gwn meteen laat vallen..

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 23:46 ]


    Jaybee dude (:

    Nee, maar dat is wel erg voor haar vriendje. =3


    None but ourselves can free our minds.

    nee
    maar heb wel eens gehad dat een vriendin niet meer bevriend wou zijn omdat we anders waren


    cakes taking over the world

    iamacupcake schreef:
    nee
    maar heb wel eens gehad dat een vriendin niet meer bevriend wou zijn omdat we anders waren


    Oh, helemaal hetzelfde!


    Jaybee dude (:

    Ja, en ik heb nu zo'n soort van ruzie met dat meisje. & ik vind het niet erg :>


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    -

    Zo'n vriendin heb ik ook, als je iets verteld over haar meteen over de rooie. Heb ook hele erge ruzie gehad. Ze flirt ook met jongens. Ik snap sommige meiden niet, maar dat zal wel aan mij liggen..


    "Don't look back, you're not going that way."

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    your eyes are like stars in the night.

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ja, maar ik vind het goed dat je daar haar erop wijst.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tangly schreef:
    Ik vind het goed dat je haar erop wijst, ook al draait het erop uit dat ze boos is.


    Tanya is de beste.