• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar zit Rutger met geldgebrek voor Q ofzo? Of wat is er aan de hand?
    Je hoofdstuk is succesvol geactiveerd!.

    Een mooi moment om je hoofdstuk onder de aandacht te brengen bij andere bezoekers!.

    (bovendien help je het voortbestaan van Quizlet ermee).


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Daar zat ik dus ook al aan te denken.
    Maar ik heb geen idee waarom 't er staat. =|


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Best sneu als Rutger zonder geld zit of zo. Stel je voor dat Q opgedoekt moet worden ;o

    Eloquently schreef:
    Best sneu als Rutger zonder geld zit of zo. Stel je voor dat Q opgedoekt moet worden ;o


    Tanya is de beste.

    Bedoelt hij daarmee dat je het in de spotlight moet zetten of bedoelt hij dat je moet zorgen dat het zoveel mogelijk wordt gelezen door accont-loze Quizletters en dat ze dan een account aanmaken enzo? Ik snap het niet..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eloquently schreef:
    Best sneu als Rutger zonder geld zit of zo. Stel je voor dat Q opgedoekt moet worden ;o

    Aww! Ik wil echt niet dat Quizlet weggaat, dat zou ik echt niet leuk vinden. Echt kut! ;S


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aprella schreef:
    Bedoelt hij daarmee dat je het in de spotlight moet zetten of bedoelt hij dat je moet zorgen dat het zoveel mogelijk wordt gelezen door accont-loze Quizletters en dat ze dan een account aanmaken enzo? Ik snap het niet..

    Ik dénk spotlight?


    Tanya is de beste.

    Ik denk dat een site runnen heel wat geld kost op den duur, hoor. :]


    Let the Night embrace you

    JoJudicious schreef:
    Daar zat ik dus ook al aan te denken.
    Maar ik heb geen idee waarom 't er staat. =|

    Me neither.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    ik snap het niet ;3

    Rosario schreef:
    Ik denk dat een site runnen heel wat geld kost op den duur, hoor. :]


    Hoezo dan? :x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eloquently schreef:
    Best sneu als Rutger zonder geld zit of zo. Stel je voor dat Q opgedoekt moet worden ;o


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Als het zo is, dat Rutger geld te kort komt voor deze site, kunnen we altijd iets van een inzamelings actie doen. Ik heb heus wel een paar euro over voor deze site.


    A line is a dot that went for a walk.

    Eloquently schreef:
    Best sneu als Rutger zonder geld zit of zo. Stel je voor dat Q opgedoekt moet worden ;o


    I need you like a heart needs a beat

    Ik probeerde laatst een storie in de spotlight te zetten, maar mams betrapte me. Nu houd ze de telefoon lekker uit mijn buurt. Anders had ik allang geld uitgegeven aan quizlet. o':


    All this dampness is damp.

    Ezzlot schreef:
    Als het zo is, dat Rutger geld te kort komt voor deze site, kunnen we altijd iets van een inzamelings actie doen. Ik heb heus wel een paar euro over voor deze site.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.