• De stad word aangevallen door monsters. Een groep die aanwezig was op een verjaardagsfeest vluchten samen. Wat ze niet weten is dat die monsters nog maar babies zijn...

    WARNING. 16+
    Zijn ogen lagen naast zijn hoofd, nog vast aan de zenuwen, bloed stroomt uit zijn mond, zijn benen zijn verbrijzelt en zijn buik was helemaal plat, zodat de organen eruit waren geperst en langs hem op straat lagen. Zijn rechterarm was weg en aan zijn linkerarm is gegeten. Brook begint te gillen en om haar heen te slaan. Ze krast haarzelf met haar nagels op haar gezicht wanneer ze eraan trekt. Ze valt op haar knieën en slaat met haar vuisten op de grond. Mary probeert haar tegen te houden maar Brook schopt haar omver. Kaspar vangt haar op en troost haar. Ik grijp Brook vast maar dan duwt ze me aan de kant en slaat haar hoofd vol op de grond. We schrikken. Haar hoofd komt weer omhoog en ze kijkt stoned. 'Brook, stop!'. Ze kijkt vanuit haar ooghoeken naar mij en slaat dan wild verder met haar hoofd op de grond. Iedereen krijst. Dan begint ze haar hoofd over straat te schuren en dan weer tegen de grond te slaan. Dan horen we iets. 'Krrrrrrk'. Alsof er iets barst. Brook's hoofd ligt nu op de grond en beweegt niet. Haar lichaam zakt ineen en ze ligt languit op straat. Het is stil. Iedereen staat bij elkaar en grijpt elkaar bij de handen. Ik stap zachtjes naar Brook en draai haar hoofd om. Haar hele hoofd was ingedeukt en gevild. Snel kijk ik weg. Een paar begonnen dramatisch te huilen en zakten neer op de grond. 'We gaan doooood!', riep May huilend.
    Bloody Birthday.
    Leeftijdskeuring:.16+.
    Genre:.Horror, Onbekende personen, Fantasy.
    Aantal woorden:.6058.
    Aantal hoofdstukken:.13.
    Aantal abo's:.15


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wil hem lezen~ ;3

    : D
    Thank you.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga 'm wel weer lezen.. (:
    Ooit heb ik de eerste 2 delen gelezen, en ben toen gestopt. Weet ook niet waarom, want ik heb nog steeds een abo..

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 9:11 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Lmao, ik zag nog dat je het laatste deel had gelezen C:
    Thank you.


    I live for the applause, you will die for it.

    No Thankts. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ja, die lees ik.


    All this dampness is damp.

    Die volg ik (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga hem een keer lezen -bladwijzert eerste deel-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Thank you.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die lees ik en hij is awsome~! ;D

    Aww, thank you C:


    I live for the applause, you will die for it.

    You are very welcome :Y)

    Ik durf niet (baby)

    -Heeft al vaker midden in de nacht horrorfilms gekeken in een loods aan de rand van een boer'ngat en met het bos 10 meter verderop-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    @Thingies.
    Bange poeperd.
    *evil laugh*

    Maar dit speelt niet af in een bos :E -Goed idee trouwens-


    I live for the applause, you will die for it.

    @Sem
    HA! Zie eens hoe nuttig ik ben :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.