• Daar kom ik net vanaf. Mijn beugel mag er 27 April uit, na 2½ jaar. (Wat denk je? Is het net 12 April schoolfoto!¬¬ ) Maar nu heb ik boven nog normaal een ijzerdraadje ziten, maar onder is hij korter, waardoor er op mijn kiezen geen ijzerdraad meer zit, maar nog wel de plaatjes.
    En dat ziet er vet dom uit.

    Wie word er nog meer voor schut gezet door de ortho voor schut gezet, vlak voor de schoolfoto? ._.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:46 ]


    everything, in time

    Aarg dat is rot ;o
    Ik niet, maar op een of andere manier is mijn huid áltijd geïrriteerd en rood als ik op de schoolfoto ga, en normaal heb ik dat verder nooit.


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Aarg dat is rot ;o
    Ik niet, maar op een of andere manier is mijn huid áltijd geïrriteerd en rood als ik op de schoolfoto ga, en normaal heb ik dat verder nooit.


    Hè bah, dat lijkt me ook vervelend! oO'
    Dan gaan we voortaan samen ziek zijn.:Y)


    everything, in time

    Lach dan met je mond toe, dan is er toch geen probleem? : )


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Lach dan met je mond toe, dan is er toch geen probleem? : )

    Met mijn mond dicht lachen niet nee, maar lachen in het algemeen wel. Ik kan dus echt niet op commando glimlachen! --'
    En op de klassenfoto is dat niet zo erg, daar sta ik (meestal) wel leuk op omdat ik dan spontaan lach -slappe lach van de spanning?- maar als ik alleen moet, moet dat van die fotografen altijd snelsnel, en dan kijk je zo statisch.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Hè bah, dat lijkt me ook vervelend! oO'
    Dan gaan we voortaan samen ziek zijn.:Y)

    Gezellug :Y) Hah, ik vind dat je zelf een foto mag insturen als schoolfoto.


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Gezellug :Y) Hah, ik vind dat je zelf een foto mag insturen als schoolfoto.

    I totally agree!
    Dan kun je zo'n foto van hyves pakken ofzo.x)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Met mijn mond dicht lachen niet nee, maar lachen in het algemeen wel. Ik kan dus echt niet op commando glimlachen! --'
    En op de klassenfoto is dat niet zo erg, daar sta ik (meestal) wel leuk op omdat ik dan spontaan lach -slappe lach van de spanning?- maar als ik alleen moet, moet dat van die fotografen altijd snelsnel, en dan kijk je zo statisch.

    Ghéhe, ja dat is ook altijd bij mij. Dan moet je de fotograaf naakt voorstellen. Dan begin je vanzelf wel te lachen, denk ik.


    Tanya is de beste.

    Ik had hetzelfde voor, troost je :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California