• mijn beste vriendin Michella heeft anorexia gehad. ze vind zichzelf heel lelijk en kan er niet over uit komen. ze is opgenoemen in 2008 toen ik 11 werd. precies op 12 december.
    dat was rot. ik ging regelmatig naar het ziekenhuis. ze was aardig . zo zijn we vriendinnen geworden. Ik mag nooit haar geheimen vertellen. zo heeft ze nu het probleem dat ze het weer wil doen. ik moet haar beloven om dat niet te vertellen. maar ze is echt te min over ze is pas net 12 en heeft nu al anorexia gehad.......

    omg wat erg voor je ;[
    Veeel sterkte(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Het is toch erg dat mensen dat op die leeftijd al kunnen hebben (gehad). Probeer haar te steunen en wat hulp aan te bieden, ik weet anders ook niet wat je het beste kan doen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 20:36 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Aaach, wat zielig voor haar! <3
    Meisje, ik weet niet veel van eetstoornissen, maar ik denk dat je haar maar moet vertellen hoe naar je je voelt wanneer je haar zo hoort. Ik denk dat je haar moet proberen te vertellen hoe mooi en aardig je haar vind. En haar nooit in de steek laten! Een laag zelfbeeld is iets wat heel veel meisjes en jongens hebben, en het kan echt heel veel veranderen aan iemands leven. Ik denk dat als ze hoort hoe jij je erbij voelt, dat er misschien nog iets in haar veranderd. (:
    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Poseidon schreef:
    Het is toch erg dat mensen dat op die leeftijd al kunnen hebben (gehad). Probeer haar te steunen en wat hulp aan te bieden, ik weet anders ook niet wat je het beste kan doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    FlowerRain schreef:
    Aaach, wat zielig voor haar! <3
    Meisje, ik weet niet veel van eetstoornissen, maar ik denk dat je haar maar moet vertellen hoe naar je je voelt wanneer je haar zo hoort. Ik denk dat je haar moet proberen te vertellen hoe mooi en aardig je haar vind. En haar nooit in de steek laten! Een laag zelfbeeld is iets wat heel veel meisjes en jongens hebben, en het kan echt heel veel veranderen aan iemands leven. Ik denk dat als ze hoort hoe jij je erbij voelt, dat er misschien nog iets in haar veranderd. (:
    Sterkte! <3


    Inderdaad, maar misschien moet je toch haar ouders inlichten? ;x


    -