• Al van kleins af aan is mijn droom om schrijfster te worden. Twee à drie jaar geleden heb ik een boek geschreven van ongeveer 40 000 woorden. Dit manuscript wilde ik dan opsturen naar een uitgeverij. Aangezien mijn nonkel zelf schrijver is, heeft hij het aan zijn uitgeverij gegeven. Ze hadden het zorgvuldig gelezen en een brief teruggestuurd waarin mijn zwakheden stonden, ook stuurde ze me tips toe. Natuurlijk wist ik dat mijn boek niet zou uitgegeven worden, toen ik 12/13 jaar was, was mijn schrijftalent daar helemaal niet goed genoeg voor.
    Nu ben ik mijn manuscript volledig aan het herschrijven. Het boek zal heel wat meer woorden tellen en zelf vind ik het tot nu toe al een hele verbetering. Als ik hiermee afgerond ben, ga ik het nog eens opsturen naar een uitgeverij, misschien meerdere. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden. (Stiekem hoop ik dat ze er wat in zien, al is die kans héél miniem. Ik heb ergens gelezen dat slechts 0,1 procent van de toegestuurde manuscripten wel degelijk worden uitgegeven.)


    Nu heb ik aan jullie enkele vraagjes.

    - Hebben jullie ooit al eens een écht boek geschreven? Geen fanfictie dus.
    - Zoja, heb je dat dan toegestuurd naar een uitgever?
    - Zoja, wat voor kritiek kreeg je?
    - Of wie is er van plan om een manuscript toe te sturen naar een uitgeverij?


    Ik heb hier nog geen topic over gevonden. Sorry als ik toch een dubbeltopic maak, dan had ik het niet gezien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ahw, ik hoop voor jou dat je bij die 0,1 procent mensen hoort! Maar ik zou het nooit kunnen, ik ben niet zo'n schrijfpersoontje. Succes.


    Tanya is de beste.

    Ik ben nog nooit zelf aan een boek begonnen, maar veel succes & ik hoop voor jou dat ze er dan nu wel wat aan gaan vinden (cat)


    -

    Ik ben bezig. En succes nog.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    - Hebben jullie ooit al eens een écht boek geschreven? Geen fanfictie dus. Ja ik ben er nu mee bezig. (al zo'n 2 jaar, eerst geschreven; verbeterd en nu ben ik aan het herschrijven en realistischer maken)
    - Zoja, heb je dat dan toegestuurd naar een uitgever? Nee, het is nog niet af.
    - Zoja, wat voor kritiek kreeg je? /
    - Of wie is er van plan om een manuscript toe te sturen naar een uitgeverij? Ja ik heb er al een paar op het oog(:


    succes trouwens.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:09 ]


    .

    @ Pliena & Livedinalie

    Dankjewel. Dat is heel lief van jullie :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pliena schreef:
    Ahw, ik hoop voor jou dat je bij die 0,1 procent mensen hoort! Maar ik zou het nooit kunnen, ik ben niet zo'n schrijfpersoontje. Succes.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik ben er mee bezig :)

    En veel succes met je boek!

    BillHumanoid schreef:
    ik ben er mee bezig :)

    En veel succes met je boek!


    Voor jou ook! ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik schrijf wel aan verhalen, maar ik ben voornamelijk bezig met fanfictie. Maar ik wil wel heel graag schrijfster worden (: Ik ben gisteren net aan een verhaal begonnen die ik wil afronden en daarna misschien wil insturen. (:

    En succes. Ik hoop dat je bij één van die 0,1 procent hort (;


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mayday schreef:
    Ik schrijf wel aan verhalen, maar ik ben voornamelijk bezig met fanfictie. Maar ik wil wel heel graag schrijfster worden (: Ik ben gisteren net aan een verhaal begonnen die ik wil afronden en daarna misschien wil insturen. (:

    En succes. Ik hoop dat je bij één van die 0,1 procent hort (;


    Dankjeee. Ik hoop het voor jou ook, indien je jouw boek instuurt! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Dankjeee. Ik hoop het voor jou ook, indien je jouw boek instuurt! (:


    Haha, dankje (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Pliena schreef:
    Ahw, ik hoop voor jou dat je bij die 0,1 procent mensen hoort! Maar ik zou het nooit kunnen, ik ben niet zo'n schrijfpersoontje. Succes.

    Livedinalie schreef:
    Ik ben nog nooit zelf aan een boek begonnen, maar veel succes & ik hoop voor jou dat ze er dan nu wel wat aan gaan vinden (cat)

    Ik schrijf verhalen, maar die zijn voor mezelf. Ik laat ze wel aan anderen lezen, maar ik zou ze nooit willen laten uitgeven =)
    Als het echt je droom is, dan hoop ik dat je bij die 0,1% zit. Ga ervoor, en succes!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Ik schrijf verhalen, maar die zijn voor mezelf. Ik laat ze wel aan anderen lezen, maar ik zou ze nooit willen laten uitgeven =)
    Als het echt je droom is, dan hoop ik dat je bij die 0,1% zit. Ga ervoor, en succes!


    Hope goes lost but never dies.