• hey dit zij de rollen:
    bitch die denkt dat ze vriendinnetje van Robert is!

Bedenk zelf een rol ( 1X)

ik weet dat kellan geen zusje heeft ( of toch?)maar dat moet effe voor de storie.

Naam:
    leeftijd
    karakter:
    foto:
    extra:
    hobbys

gevonden!

[ bericht aangepast op 6 april 2010 - 9:51 ]

Oeh, mag ik de zus van Kirsten niet spelen :'D
    Naam: Alyssa Jess Stewart
    leeftijd: 18 jaar (goed?)
    karakter: aardig, behulpzaam, creatief, modieus, mondig, gevoelig, moedig, nogal snel verliefd en snel jaloers, betrouwbaar, spontaan, sociaal, dromerig
    foto: Alyssa Jess
    extra: Alyssa is er trots op dat ze de zus is van Kristen en brengt dan ook al haar vakantiedagen door op de set van de filmopnames. Ze kan het goed vinden met de cast en de crew, op enkele acteurs na dan. Daardoor houdt ze er ook van om de scripten te helpen inoefenen en ze te lezen. Maar op school is Alyssa een heel ander meisje. Niemand, zelfs haar beste vriendinnen, weten niet dat ze de zus is van de befaamde twilightactrice en dat wil ze ook graag zo houden. Verder hebben Alysse en Kristen niet zo heel veel gemeen met elkaar. Hun interesses, maar ook hun karaktertrekken liggen niet dicht in de buurt.
    hobbys: lezen, piano en gitaar spelen, balletdansen,

[ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:26 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

zusje kellan
    Naam:Elmin
    leeftijd:13 jaar
    karakter:slim, betweterig, bijdehand, behulpzaam, trouw, open
    foto:elmin
    extra:/
    hobbys:gitaar spelen & voetballen

[ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:17 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik wil de bitch zijn die denkt dat ze het vriendinnetje is van Robert
    Naam: Annaleigh Fender
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is heel speels en vrolijk. Alleen is dit heel misleidend, wanneer niemand het in de gaten heeft kan ze de grootste bitch ooit zijn.
    Foto: http://dcfans.tv/wp-content/uploads/2010/02/nicole-anderson-seductive.jpg
    Extra: Eigenlijk vindt ze Robert nog geen eens zo leuk. Eigenlijk heeft ze het zwaar te pakken voor Taylor. Ze gebruikt Robert dus eigenlijk waardoor ze een nog grotere bitch is het lijkt.
    Hobby's: Zingen, muziek luisteren (veslaafd hieraan).

Zou je het kunnen laten weten wanneer je begint met schrijven? I wanna read (A)

[ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:19 ]

The perks of not having a social life starring me and tumblr.

Bitch als dat nog kan?

Naam: Mitchy Elle Noway
    leeftijd: 18
    karakter: Spontaan, egowisties, flapuit, kattig, Arrogant, Doorzetter, Leidinggevent, Verwent, Papa's Kindje, en staat graag in het middelpunt van de belangstelling.
    foto: Mitchy Elle Noway.
    extra: Is zo verwent en arrogant geworden omdat ze altijd alles krijgt wat haar harte begeert. Wil alleen maar Showen met Robert.
    hobbys:Shoppen, uitgaan, Dansen.

[ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:27 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''