Ja hoi. Ik zit met een dilemma. Mijn ouders zijn al gescheiden sinds ik ehm, twee jaar was ofzo? En ik heb een hele lange tijd samen met mijn twee broers iedere week verhuisd en hadden we als regeling week-week. Sinds al een tijdje ben ik al meer bij mijn moeder, maar nu is mijn oudste broer op zichzelf gaan wonen en mijn andere broer kiest ervoor om enkel nog bij mijn papa te gaan wonen.
Ikzelf wil enkel bij mijn moeder gaan, maar dat laat mijn vader nooit toe. Ik wil dus enkel om de twee weken een weekendje (van vrijdagavond tot zondagavond) gaan en in de vakanties hetzelfde. Aber, mijn vader kan daar niet zo goed mee om terwijl hij zélf bijna nooit thuis is als ik daar ben en het eigenlijk toch geen nut heeft.
Nu gaat mijn moeder woensdag met mijn vader praten, maar ik vraag me af, zou ik meegaan of niet? Like er zijn aan beide voor -en nadelen. Als ik meega weet ik exact wat er gezegd word en hoef ik het achteraf dus niet meer te vragen. Als ik niet meega kan mijn moeder hem een beetje meer 'onder druk' zetten en als ik niet mee ga hoef ik ook niet voor genante situaties te staan voor mezelf dan. Als emotionele ik, begin ik toch sowieso te huilen als mijn vader lastig word.
I don't know what to do.
Tanya is de beste.