"Anouk, je hebt een dikke kont gekregen."
Thanks sis!
Zegt ze daarna dat het goed is. Ik loop gewoon met mijn neus in de lucht naar mijn kamer.
Tsst...
Gisteravond liep ik door de stad met vriendinnen en een groepje jongens schold ons uit voor kankerwijven en ze vonden dat we geen kont hadden. Thanks guys.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
O ik weet wat je bedoeld.
Serieus, mijn broer is zó irritant. Dan zit ik bijvoorbeeld even benden op de sims en dan gaat het zo: Bo je laptop staat nog aan!
En dan worden mijn ouders boos omdat dat stroom kost En dan doet hij het expres wanneer mijn ouders in de kamer zijn. Arg dan haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan.
Heroic schreef: Gisteravond liep ik door de stad met vriendinnen en een groepje jongens schold ons uit voor kankerwijven en ze vonden dat we geen kont hadden. Thanks guys.
Jongens weten ook niet wat ze willen hé, pfah. Oftewel een te dikke kont, oftewel heb je er ineens géén.
Overboard schreef:
O ik weet wat je bedoeld.
Serieus, mijn broer is zó irritant. Dan zit ik bijvoorbeeld even benden op de sims en dan gaat het zo: Bo je laptop staat nog aan!
En dan worden mijn ouders boos omdat dat stroom kost En dan doet hij het expres wanneer mijn ouders in de kamer zijn. Arg dan haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan.
Vervelende broertjes komen mij zó bekend voor.. ;s
Dan zeg je gewoon dat zij een dikkere heeft gekregen (':
Of dan zeg je, je bent er gewoon jaloers op.
Of, Jammer dat jij niet naar die van jezelf kan kijken, je mist wat.
-oke, dat klonk eigk best eng-
maargoed, hooplk heb je er wat aan. (':
Maarjoah, mij kan het zoiezo niks schelen als mensen dat van me zeggen. (':