Ik ben zooo wanhopig. Dus, het zit zo: Ik en mijn bff hadden een discussie, en plots werd ze helemaal boos op me. Ze zei tegen mij dat ze mijn crush drugs zag nemen. En ik was dus ook helemaal in paniek. Ik maakte me zorgen. Maar ik wist niet dat mijn bff dat sarcastisch bedoelde, dus toen zei ze plots tegen me 'Zie je! Ik moet weer liegen om jou blij te maken!' En ik snapte dus niet wat ze bedoelde, dus ik vroeg haar wat ze ermee bedoelde. 'Het kan je alleen schelen wat er met Alex(=mijn crush) gaat! Ik ga het hem vertellen!' Ik was helemaal in paniek en smeekte om vergiffenis, ook al wist ik niet wat ik überhaupt fout had gedaan. En toen zei ze 'Je praat altijd maar over Alex! Alex dit, Alex dat, ik ben het zat!' En toen was de bom gebarsten. Wat moest ik wel niet zeggen als ze steeds maar door begon te ratelen als haar crush haar aankijkt en dan gaat ze helemaal hyperventileren. Ik ben nooit zo ver gekomen dat ik haar zou verraden. Zo voelt het dus, ik voel me verraden. Ze heeft Alex vertelt dat ik op hem ben, en Alex is helemaal geschrokken en hij ontwijkt me nu. Begrijpelijk, want bij het nieuwtje dat ik gek op hem was, schrikt inderdaad af. Nu voel ik me dus zo kut! (sorry voor de taal) Ik heb mijn bff vergeven want ze had er spijt van. En toen ging ik "inbreken" op haar netlog. (Om een lief berichtje op haar netlog te droppen) En toen zag ik bij haar berichten staan dat ze het Alex eerder heeft vertelt dat hij iemand gek maakte! Maar dan zonder mijn naam te noemen. Ik kon haar wel slaan. Ik heb nooit haar crush vertelt dat ze op hem is. Dit is al de 2e keer dat ze zo met me heeft gespeeld! Want ze heeft zich eens als een jongen op netlog voorgedaan, en ik dacht dat een jongen me eindelijk leuk vond! Bleek het allemaal nep te zijn. Boem. Droomjongen weg. Ik voel me echt vreselijk. Want ik ben nu al 2 keer de jongen van, zegmaar, mijn leven kwijt geraakt. Ik was echt verliefd op de verzonnen jongen en Alex. Ik heb haar nooit zoiets aangedaan. Ik voel me nu zo rot.. Ze heeft écht met mijn gevoelens gespeeld. En nu ben ik ten einde raad.
- Wat moet ik nu doen met mijn bff?
- Moet ik Alex nu beter vergeten?
- Stel ik me gewoon aan?
All this dampness is damp.