• Vandaag keken we naar een film genaamd Das Experiment en jammer genoeg hebben we die niet uit kunnen kijken. Nu wil ik niet wachten tot na de vakantie en wil ik het einde nu zien. Maar ik vind nergens waar ik die film kan kijken, laat staan met Nederlandse/Engelse ondertitels ._. Mijn Duits is niet zo goed om dat al te schnappen. Dus kan iemand mij helpen want het was net zo spannend en ik wil echt het einde weten. :'D

    Ik heb die gezien, akkelige film, gelukkig ben ik de helft al vergeten XD


    -

    Lijkt me interessant.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die fim is zoo freaky.
    Maar eh, fris mijn gehoegen op. Dan kan ik het eind zeggen.


    SLOAN.

    Op het eind ontsnappen ze allemaal, en gaan ze elkaar uitmoorden, en overleven er maar 2.
    Ik heb hem vorig jaar gezien, in de daltonweek.


    SLOAN.

    das zo'n freaky film , tis al lang geleden dat ik hem gezien heb maar ik weet nog dat die boris ineens slecht werd x_x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Preffection schreef:
    Op het eind ontsnappen ze allemaal, en gaan ze elkaar uitmoorden, en overleven er maar 2.
    Ik heb hem vorig jaar gezien, in de daltonweek.

    Ik heb net het einde gezien op een site en er overleven er toch veel meer?

    Ja, ik weet ook niet meer precies. Er ontsnappen er maar 2 ofzo? Iig die ene leukerd, die in die freaky cel word gegooid.


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    Ja, ik weet ook niet meer precies. Er ontsnappen er maar 2 ofzo? Iig die ene leukerd, die in die freaky cel word gegooid.

    Nee ze ontsnappen allemaal, maar die twee zijn een andere kant opgelopen ofzo. De rest werd vastgebonden, maar die zijn dan later waarschijnlijk gered.

    En die ene vrouw die hielp bij het expiriment.


    SLOAN.