• Ik heb morgen een biologie S.O. maar ik ben pas net begonnen met leren van 9 doelstellingen. Ik ken er al éen dus moet er nog 8. Maar ik word te veel afgelijd en kan mijn hoofd er niet bijhouden! -komt door problemen- En ik wil een goed cijfer halen echt ik probeer al bijna de hele dag te leren maar het lukt me niet. Iemand tips zodat ik me er beter op kan concentreren?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Don't ask me. Ik heb morgen 3 proefwerken en heb nog helemaal niets gedaan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ehm .. mediteren??
    Ik weet het. dom ideetje xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Thingies schreef:
    Don't ask me. Ik heb morgen 3 proefwerken en heb nog helemaal niets gedaan.

    Aah succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de computer sowieso afsluiten, even een slokje water drinken en dan rustig aan beginnen met biologie samenvatting maken/leren. Die problemen komen later wel, aangezien dit nu probleem prioriteit nummer één is.
    succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik moet me ook concentreren, omdat ik moet morgen een goed punt halen anders dan heeft mijn moeder echt het idee dat ik 'geen zin meer had', en ik kan me ook echt niet meer concentreren, kutzooi ;x

    Sorcha schreef:
    de computer sowieso afsluiten, even een slokje water drinken en dan rustig aan beginnen met biologie samenvatting maken/leren. Die problemen komen later wel, aangezien dit nu probleem prioriteit nummer één is.
    succes!

    Ja je hebt gelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rustig maken in de kamer en jezelf ook. En zien dat er niet teveel ligt dat je kan afleiden.

    Etoile schreef:
    Rustig maken in de kamer en jezelf ook. En zien dat er niet teveel ligt dat je kan afleiden.

    Ik leer zo wel verdr in mijn bed. Op mijn kamer dan kan niets me afleiden alleen mijn kut gevoel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heheh.. herkenbaar..
    Straks in bed keihard stampen. Werkt bij mij altijd. =']


    ars moriendi

    Cheshire schreef:
    Heheh.. herkenbaar..
    Straks in bed keihard stampen. Werkt bij mij altijd. =']

    Ja bij mij ook wel redelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.