ja, sjezus, dat zegt mijn moeder net tegen mij x_X
ik heb dus deze pww niet zo'n goede punten gehaald, maar dat wist ik al, dat dat eraan zat te komen. Ik heb een 5 voor duits -en dat pw heb ik niet 'afgekregen', ik heb gewoon bij alles wat ingevuld en had geen tijd meer om het te controleren- en ik heb voor ak een 5,8 ofzo, en dat was ook suuuper moeilijk!
Ik heb bijj mijn wiskunde een hélé domme fout gemaakt, dus dat wordt ook niet zo denderend ofzo en mijn economie ging ook slecht -terwijl ik wel 2 uur geleerd daarop heb-
Ik vertel net mijn punten aan mijn moeder, -ik heb al super goed scheikunde geleerd, naja de elementen die ik moet kennen voor morgen- en toen zei ik dus dat alleen engels goed ging voor mijn gevoel, en gs een beetje. Maar voor de rest was alles super moeilijk! En dan zegt ze in een keer: "Maar je moet ook niet opgeven met leren hoor!"
Netalsof ik geen zin meer heb om te leren, terwijl ik eergister tot 11 ofzo heb zitten leren -omdat ik dat persé moest vanmezelf ;x- en gister heb ik ook tot laat zitten leren. Dus ik ben net uitgeflipt op mijn moeder en ze geloofde niet eens dat ik op economie 2 uur heb zitten leren!
en nu ben ik dus echt boos!
-
31 maart 2010 - 20:3731 maart 2010 - 20:38
Het gaat je morgen vast goed af! Je haalt hier gewoon boven de 6 voor zeker weten!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
31 maart 2010 - 20:39NYC schreef:
Het gaat je morgen vast goed af! Je haalt hier gewoon boven de 6 voor zeker weten!
ik heb nederlands en scheikunde dus ik ben blij als dat zo is
en ik ga der wel voor, voor een 6!
-of hoger x'D-[ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:39 ]
31 maart 2010 - 20:51en nu denkt ze ook nog dat ik door die punten niet meer gemotiveerd ben, x_x
-en nu ga ik leren en het tegendeel bewijzen! -31 maart 2010 - 20:5331 maart 2010 - 20:54Yeaaa je kunt het we duimen voor je morgen!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
31 maart 2010 - 20:55Genius schreef:
pfff je kunt het wel miertje !
ik geloof in je dat het goed gaat morgen
dankje jac!
en ook bedankt renee!
dat vind ik lief van jullie31 maart 2010 - 21:04NYC schreef:
Yeaaa je kunt het we duimen voor je morgen!31 maart 2010 - 21:06