• ja, sjezus, dat zegt mijn moeder net tegen mij x_X
    ik heb dus deze pww niet zo'n goede punten gehaald, maar dat wist ik al, dat dat eraan zat te komen. Ik heb een 5 voor duits -en dat pw heb ik niet 'afgekregen', ik heb gewoon bij alles wat ingevuld en had geen tijd meer om het te controleren- en ik heb voor ak een 5,8 ofzo, en dat was ook suuuper moeilijk!
    Ik heb bijj mijn wiskunde een hélé domme fout gemaakt, dus dat wordt ook niet zo denderend ofzo ;3 en mijn economie ging ook slecht -terwijl ik wel 2 uur geleerd daarop heb-

    Ik vertel net mijn punten aan mijn moeder, -ik heb al super goed scheikunde geleerd, naja de elementen die ik moet kennen voor morgen- en toen zei ik dus dat alleen engels goed ging voor mijn gevoel, en gs een beetje. ;3 Maar voor de rest was alles super moeilijk! En dan zegt ze in een keer: "Maar je moet ook niet opgeven met leren hoor!"
    Netalsof ik geen zin meer heb om te leren, terwijl ik eergister tot 11 ofzo heb zitten leren -omdat ik dat persé moest vanmezelf ;x- en gister heb ik ook tot laat zitten leren. Dus ik ben net uitgeflipt op mijn moeder en ze geloofde niet eens dat ik op economie 2 uur heb zitten leren!
    en nu ben ik dus echt boos! ;3

    Het gaat je morgen vast goed af! Je haalt hier gewoon boven de 6 voor zeker weten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Het gaat je morgen vast goed af! Je haalt hier gewoon boven de 6 voor zeker weten!

    ik heb nederlands en scheikunde dus ik ben blij als dat zo is ;3
    en ik ga der wel voor, voor een 6! ;3
    -of hoger x'D-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:39 ]

    en nu denkt ze ook nog dat ik door die punten niet meer gemotiveerd ben, x_x
    -en nu ga ik leren en het tegendeel bewijzen! :Y)-

    pfff je kunt het wel miertje !
    ik geloof in je dat het goed gaat morgen _O_


    -

    Yeaaa je kunt het we duimen voor je morgen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    pfff je kunt het wel miertje !
    ik geloof in je dat het goed gaat morgen _O_

    dankje jac!
    en ook bedankt renee! ;3

    dat vind ik lief van jullie ;3

    NYC schreef:
    Yeaaa je kunt het we duimen voor je morgen!

    etoile ook bedankt! <3