• Hallo.

    Ik had een vraagje,
    Hoeveel uur mag iemand van 15 jaar werken? O.o Want ik heb stage, en moet om 9 uur beginnen in de morgen, en ben pas vrij om 5 uur in de middag. Maar ik hoorde dus van iemand, dat het helemaal niet mag. Dat ik eigenlijk maar tot 3 uur mag werken dan =O
    Wie weet hier wat echt klopt?
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Geen idee. Ik heb nog niet stage gelopen.


    your eyes are like stars in the night.

    Wij hebben geen stages dus ik zou het niet weten. Maar heb je daarnaast ook nog school? Want dan mag het niet nee.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben 14 en moet dit jaar ook stagelopen. Maar ik moet van 10 tot half 5. :'3
    En, ik denk niet dat dat opzich zoveel uitmaakt. Want bij ons op school zijn er mensen die moeten van 8 tot 5. Mja, het gaat erom dat je met di emensen mee werkt, dus als hun zo lang werken moet je dnek ik ook gewoon zo lang.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Het is stage. Dus dan moet je gewone normale werkdagen, net zoals volwassenen. Dus dat is gewoon normaal hoor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Psychic schreef:
    Wij hebben geen stages dus ik zou het niet weten. Maar heb je daarnaast ook nog school? Want dan mag het niet nee.


    Jaah ik heb ook nog gewoon school =O


    Sometimes it's best not to care.