Nou sinds ik me kan herinneren ik denk vanaf mijn 8ste -ik word namelijk ook al 10 jaar gepest- ben ik niet echt zo vrolijk, ik heb wel periodes gehad waarin ik me goed voelde, maar nu zit ik dus echt diep in de put om het zo te zeggen, ik heb al eerder hulp gehad door te praten met iemand.
Ik heb dat dus anderhalf jaar geleden gedaan -gepraat met een psychiater- en ik dacht dus dat het beter met me ging, maar als iemand iets tegen mij zegt wat mij dus niet aanstaat -dat geld ook voor als ik weer word uitgescholden of als er iets gebeurd waarbij ik aan het verleden denk ofzo- word mijn gevoel meteen weer donker, dus de ene dag zit ik en de put en kan ik overal wel om huilen, en de andere dag ben ik hyper actief, en zo gaat het eigenlijk altijd.
Nu heb ik dus weer hulp gezocht, blijkt nu na al die jaren down te wezen dat ik Depressief ben, en nu hebben ze het eindelijk vast gesteld. Op zich ben ik wel blij dat ik nu weet wat het is, maar misschien moet ik ook medicijnen, en ik zie van andere mensen hoe die daar onder zijn en dat staat me dus niet echt aan
Ik wou het even kwijt
XoXo
[ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 6:12 ]
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey