Hooi Hooi Peops!
Ik ben er weer! Helemaal Nieuw en Glimmend ^^
Voor de mensen die me niet kennen, ik ben een lange tijd op Quizlet geweest en vele quizzen et storys gemaakt, maar door verschillende evenementen in mijn leven, ben ik er een paar maanden uit geweest, en mijn meeste fans verloren door mijn vele afwezigheid..
Nu ben ik weer helemaal terug met mijn nieuwe Story over Tokio Hotel en mijn "eigen" ervaringen...
Unway ft. T. Hotel = Something Like Hell!
Een populaire nederlands/turkse rockband; bestaande uit 3 meiden, waaronder een tweeling, en 1 jongen, krijgt op een dag een brief dat ze uitgenodigd zijn voor een Special Edition van De Gouden Kooi... De regisseur wil uitzoeken, hoe compleet verschillende mensen, met dezelfde passie, het met elkaar vinden. Natuurlijk stemt iedereen gelijk in, die uitdaging ligt voor het grijpen...
Maar wat nou als hun tegenstanders hun grootste rivalen blijken te zijn?
Zal Unwritten Way het een jaar lang uithouden met de 4 jongens van Tokio Hotel...?
P.S: Jongens, ik ben absoluut niet op de hoogde van wat er allemaal gebeurt met de jongens van onze duitse groep, en ik houd me er eigenlijk niet meer mee bezig... Vergeef me als ik in dit verhaal feiten gebruikt niet niet meer waar kunnen zijn, Bijv. Tom's haar, Bill's haar, Gustav's haar, en alles wat er bij hoort. Voor mij is het gewoon nog Dreads, Lang en Blond... Zo hebben we ze allemaal het liefst toch?
<3<3
Mon Ange gardien est sponsorisé par Vie de Merde...