• Helleu.

    Ik geef binnenkort een 'sweet sixteen party', maar nu mijn vraag; wat doe je op zo'n dag? :$ Ik was wel vanplan het in mijn huis te vieren ;p.

    Iemand tips?

    Koekhappen! _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Film kijken =3 eeehw... veel eten ='D enneuh.. ik heb op m'n sweet sixteen singstar gespeeld. En een spel gedaan die 'weerwolven' heet, dat was echt gaaf =3


    Life is hard and then we die

    Doe aan een leuke dresscode, altijd wel grappig en zo breng je de sfeer er direct in. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    PUKKELxDING schreef:
    Film kijken =3 eeehw... veel eten ='D enneuh.. ik heb op m'n sweet sixteen singstar gespeeld. En een spel gedaan die 'weerwolven' heet, dat was echt gaaf =3
    Jaaaah emma heb je singstar? Wij moesten nog samen gaan zingen, ook nog met christa, dus zorg maar dat je een of ander karaokespelding hebt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    Film kijken =3 eeehw... veel eten ='D enneuh.. ik heb op m'n sweet sixteen singstar gespeeld. En een spel gedaan die 'weerwolven' heet, dat was echt gaaf =3

    Dat spel heb ik met Sinterklaas aan m'n broer en z'n vriendin gegeven (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jaaaah emma heb je singstar? Wij moesten nog samen gaan zingen, ook nog met christa, dus zorg maar dat je een of ander karaokespelding hebt :Y).
    Als Krullie een playstation 2 heeft kunnen we singstarren =D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als Krullie een playstation 2 heeft kunnen we singstarren =D?
    Ja, kom op zeg dat je die hebt :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.