Hey,
Ik heb een probleem. Nou ja, een probleem, dat nou ook weer niet. Maar het zit me dwars. Ik heb namelijk geen echte vrienden. Ik heb doordeweeks niks te doen behalve huiswerk maken en mezelf vermaken. Ik heb nooit vrienden thuis. Ik heb wel vrienden, maar ik kan ze niet vertrouwen. Maar gister, had ik afgesproken met een oude vriendin. Mijn oude hartsvriendin. En we hebben het zó gezellig gehad. Ik realiseer me opeens weer hoe erg ik haar mis. Maar, haar leven is heel erg verandert. Aan de ene kant dan. Want ze is ondanks alles hetzelfde gebleven , nog steeds dezelfde kuren. Maar wat er verandert is, is dat ze nu uitgaat, vriendjes heeft en veel verder dan mij is terwijl dat vroeger andersom was. Ze heeft werk dat goed verdient en gaat dus elk weekend uit. Ik ben zo jaloers op haar en wil zooo graag met haar mee. Maar het probleem is dat haar meeste vrienden enzo mij eig. haten. Dit komt ook een beetje door mijzelf. Maar toch wil ik het zo graag proberen... Hebben jullie nog tips hoe ik haar kan duidelijk maken dat ik nog heel veel om haar geef en dat ik haar nog steeds beschouw als mijn echte vriendin? Want ik wil ook weer leven, mijn leven is echt doods. Ik moet er ook even uit. Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie tips hebben.
"Let them eat cake!"