• Haha, heb weer een soort van klacht.
    Ik had ook al eerder gevraagd of het aangepast kon worden maar nu is er iets voor in plaats gekomen.
    Namelijk: als ik een vraag maak bij quiz maken en ik typ ' in, dan komt er later (nadat ik op enter heb gedrukt) dit te staan: '/
    Dus bijvoorbeeld.
    Dit typ ik in: Hij is zo'n leuk jongen
    Komt er later te staan: Hij is zo/'n leuk jongen
    Erg vervelend. Hebben hier nog meer mensen last van? Kan dit weggehaald worden?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb er eigenlijk geen last van. Is het geen type fout?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja had ik ook. Je moet die hoogkomma dan op een of andere manier weglaten ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Je moet ' dan weglaten, zet er dan " voor in de plaats ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Je moet ' dan weglaten, zet er dan " voor in de plaats ;)
    Oh, bij mij werkte datt ook niet. ;[


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nerveus schreef:
    Ik heb er eigenlijk geen last van. Is het geen type fout?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Eerst werkte het bij mij niet, maar Rutger had het aangepast? Nu moet hij het eingelijk wel doen.

    ja dat heb ik ook altijd o;
    erg irritant!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nooit last van gehad? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zo'n


    it's so empty living behind these castle walls

    hh

    ik verveel me

    ik moet aan 50 forumberigte komen dus ik sgrijf maar lkkr veel:X

    wie doet er mee

    wie wil er met mij pratuh

    justinbieb schreef:
    wie wil er met mij pratuh

    Je mag niet spammen en te ver afwijken van het topic. ;_;
    On-topic: Ik had dat probleem laatst ook nog, dus ik pas de woorden een beetje aan. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.