• Jup ik heb het te pakken (:
    Stiekem heb ik een oogje op een jongen uit mijn klas. Hij is cute, lief, grappig maar...
    Hij is best populair, heeft een paar meiden waar hij mee omgaat *en daarvan praat 1 tegen me*, zit in leerlingenparlement.

    Ik daarentegen ben vrij teruggetrokken, volgens sommige kinderachtig en niet zo'n type waar iedere jongen achter aan zou rennen.

    Dus wat moet ik nu doen >_>?!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    uit je schulp kruipen!


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    uit je schulp kruipen!


    En laat zien dat je niet kinderachtig bent!


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Uit je schulp kruipen en je minder kinderachtig gaan gedragen dan. Of misschien iets gedurft met je uiterlijk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hha een master worden in het subtiel flirten? (:
    het is makkelijker dan je denkt

    probeer zn aandacht te trekken en ga 'speels' met hem om , subtiele aanrakingen , zn aandacht vasthouden , lachen om al zn grappen , complimentjes geven ...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Stiekem flirten, en inderdaad kleed je wat opvallender. Ik trek als ik iemand leuk vind vaak rokjes aan ofzo, hehe werkt wel :9~


    -

    Gewoon jezelf blijven. :') Anders valt hij op iemand die jij niet echt bent, en krabbelt hij later mss wel terug als jij je weer 'normaal' gaat gedragen.


    Hope goes lost but never dies.

    Misschien iets opener worden, maar jezelf vooral niet teveel aanpassen. Het meest stomme wat je kunt doen is achter die jongen aanlopen. Je kunt misschien wel wat meer contact met hem zoeken. (of is het al een goede vriend?)


    Als je maar een ananas hebt..

    BK schreef:
    Stiekem flirten, en inderdaad kleed je wat opvallender. Ik trek als ik iemand leuk vind vaak rokjes aan ofzo, hehe werkt wel :9~

    Als ik een rokje draag valt het Vrijheidsbeeld om. Zoiets kan ik niet dragen --'


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    NYC schreef:
    Uit je schulp kruipen en je minder kinderachtig gaan gedragen dan. Of misschien iets gedurft met je uiterlijk?

    Misato schreef:
    Misschien iets opener worden, maar jezelf vooral niet teveel aanpassen. Het meest stomme wat je kunt doen is achter die jongen aanlopen. Je kunt misschien wel wat meer contact met hem zoeken. (of is het al een goede vriend?)


    Hmm valt mee... ik praat af en toe wel eens met hem op msn. Ook zo in de klas of in de rij eens. Niet veel maar toch iets.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dat heb ik nou ook !


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    MadHatter schreef:
    (...)
    Als ik een rokje draag valt het Vrijheidsbeeld om. Zoiets kan ik niet dragen --'

    Bij mij ook ö Ik draag echt NOOIT rokken.


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Gewoon jezelf blijven. :') Anders valt hij op iemand die jij niet echt bent, en krabbelt hij later mss wel terug als jij je weer 'normaal' gaat gedragen.


    Tanya is de beste.

    Mythical schreef:
    uit je schulp kruipen!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Icetea schreef:
    Gewoon jezelf blijven. :') Anders valt hij op iemand die jij niet echt bent, en krabbelt hij later mss wel terug als jij je weer 'normaal' gaat gedragen.


    If we had not a soul, music would have created it.