Iemand die ergens heel bang voor is ofzo. Dan ga je heel angstig kijken en jezelf vasthouden en steeds om je heen kijken en wanneer iemand wat zegt draai je heel snel je hoofd naar hem toe en maak je zo'n geluidje van 'Ieeeeek'.
Of iemand met stuiptrekkingen? Doe ik soms ook wel eens gewoon :'D Is leuk om te doen.
Of een kakker. Zeg steeds 'OO EM GEE', met zo'n t-rex handjes. Vertel heel irritant verhalen (En toen zei hij '...', en toen zei ik '...' en toen was mijn vriendin van like 'Neeeeeeh, echt waar?'. ftw :'D
Scarecrow schreef: Of een kakker. Zeg steeds 'OO EM GEE', met zo'n t-rex handjes. Vertel heel irritant verhalen (En toen zei hij '...', en toen zei ik '...' en toen was mijn vriendin van like 'Neeeeeeh, echt waar?'. ftw :'D
Hahah, die klinkt echt geweldig. 't-rex handje' hahahaha.
En dan kijk je de hele tijd omlaag (dan hoef je ook niemand aan te kijken!) en je zegt aldoor 'Och, ik zie het niet meer zitten' en dat soort dingen!
En dan vertel je ook nog wat je allemaal tegenzat vandaag, dat verzin je natuurlijk. Zo is je parkiet overleden, je sokken zijn nat, dat soort dingen. Dan is het ook nog grappig. =]
Washington schreef:
(...)Hahah, die klinkt echt geweldig. 't-rex handje' hahahaha.
:'D Ja, als ik in de pauze op school iemand zie voorbijlopen die van die gayhandjes heeft zeg ik altijd 'Kijk, een t-rex'. Want die hebben van die kleine t-rex armpjes
Scarecrow schreef:
(...) :'D Ja, als ik in de pauze op school iemand zie voorbijlopen die van die gayhandjes heeft zeg ik altijd 'Kijk, een t-rex'. Want die hebben van die kleine t-rex armpjes