• We hebben enkele weken geleden twee boekbesprekingen moeten afgeven: 1 van Engels en 1 van Nederlands.
    Maar onlangs toen ik ziek was kregen we ze terug. Blijkt dus dat ik op ze allebei een A heb en dat ze de beste van heel de klas waren (':
    En dat ik bij Nederlands geen een taalfout had gemaakt! ;o
    Echt ongelooflijk. ;p
    Ik ben echt blij, ik vertel dat aan iedereen die ik tegenkom x'd

    Nog iemand goede prestaties behaald deze week? :3

    PS: mijn school werkt met letters ipv cijfers.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 16:11 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Wow ö Cool ^^ Nu ben ik jaloers ö
    Ik had vandaag een 9.2 voor een moeilijke presentatie voor geschiedenis :')


    Hope goes lost but never dies.

    Een 8.5 voor Engelse luistervaardigheid (hoogste van de klas. Een 6.9 voor Maw oefentoets (hoogste van de klas. En een 8.5 voor Nederlandse spelling.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    omg, vet ö zoiets wil ik ook wel.
    niet echt deze week, vorige week een 8.1 voor Engels en een 8 voor scheikunde :D


    Destroy what destroys you.

    Ik had een 4.6 voor geschiedenis en ik heb mijn toets economie verkloot. Niet echt dus :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jah voor engels!!


    love is in the air... but i can't fly

    nee.
    ik had een 3.7 voor geschiedenis, 4.3 voor natuurkunde, en een 4.7 voor duits.
    Gaat een beetje slecht. ;(


    Smiling but close to tears.

    Yesh, ik heb een 9.5 voor een Engels proefwerk gehaalf. Jeeej.
    Nu sta ik er een 9 voor op m'n rapport:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ergens nog in de eerste paar maanden van het jaar, een 9.8 voor wiskunde .__________________.
    Ik haal normaal niet eens een 5,5 en toen had ik gewoon bijna een fucking 10. :'D Mijn hele week was goed.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik had een 8.2 op iets voor geschiedenis en een 8.4 op iets voor wiskunde ^^
    -eindelijk een '8' tussen al die lage dingen xd -

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 16:31 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Goedzo :'D
    en ik heb niet echt punten terug ^^

    Scrubs schreef:
    nee.
    ik had een 3.7 voor geschiedenis, 4.3 voor natuurkunde, en een 4.7 voor duits.
    Gaat een beetje slecht. ;(

    Oei. ):
    Nouja, het wordt zeker weten beter. ^^
    Je had waarschijnlijk gewoon je week niet, dat heb ik ook vaak. (: (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik had een tijdje geleden een 10 voor een toets van economie en daar was ik heel trots op :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een 4.5/5 voor mijn verhaal van Nederlands. Dat was het beste van allemaal, ik ben zo blij. _O_


    Only losers can act the way you do

    Ascendancy schreef:
    Een 8.5 voor Engelse luistervaardigheid (hoogste van de klas. Een 6.9 voor Maw oefentoets (hoogste van de klas. En een 8.5 voor Nederlandse spelling.

    Die luistervaardigheid van Engels had ik ook gehad, werd een 9.3 en tevens het hoogste cijfer van de groep. Ik dacht: eindelijk, ik kan het dus toch nog :']
    Ik heb wonder boven wonder mijn kunstgeschiedeniscijfer van een 5 naar een 8.5 opgekrikt terwijl ik het op diezelfde dag heb 'geleerd'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Congrats :)