• Ik ben nu dus écht boos. een meisje waarmee ik en een vriendin ruzie hebben lult dus van alles over mij. Ze moet haar bek houden anders sla ik hem nog dicht. Oké, dat klonk gemeen. maar ik laat niemand iets over mij zeggen. zeg het dan in mijn gezicht, tenminste. maar goed, dat meisje deed mij na en nu zegt ze dat ik haar na doe omdat 1.ik een wit shirt draag vandaag en 2. omdat ik enkellaarsjes heb. ik had echt zoiets van wtf? toen ik het van mijn vriendin hoorde die wel een beetje met der omgaat. En nu probeer ik mijn zelfbeheersing te houden en haar niet uit te schelden voor van alles en nog wat, maar dat vind ik zielig want ze is jarig vandaag.

    goed zelfbeheersingstips? ;d


    We can only learn to love by loving.

    Tel tot 10, negeer haar volkomen, loop bij haar vandaan als ze in je buurt is. En anders; ik wil wel helpen met haar vermoorden :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    1) Koop een stressbal
    2) Koop een boksbal
    Of, als je geen geld wilt uitgeven
    3) Gebruik je broer/ zus / vader / neef / nicht / oma (?) als boksbal
    OF
    4) Leef je uit bij mij <3
    -maar niet slaan, gnagna-

    Ergens op slaan, of een aantal keer de trap op een neer rennen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iets tegen de muur gooien.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heel hard in je kussen schreeuwen


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    gwoon, haar niet tegenkomen O,o


    Alis volat propriis

    negeren en kussen in elkaar slaan^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    zet loeiharde rockmuziek op waarvan de tekst iets met woede te maken heeft,, doe ik ook altijd