• Hi,

    Weet iemand van jullie hoe je iemand op Twitter unfollowed, ofzoiets. Dat ik iemand niet meer volg, want ik erger me serieus dood aan sommige! .__.

    Hopelijk gaat dat en weet iemand het? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Op dat éne knopje klikken, naast het andere knopje lists. Zo dat rondje, je weet wel. En dan het tweede nemen. Unfollow.

    (cool)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 10:13 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Oh, bedankt! ;D

    En nu heb ik eigenlijk nog een vraagje!
    Wat is 'list' op Twitter? Ik bedoel, wat doet dat dan? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    Oh, bedankt! ;D

    En nu heb ik eigenlijk nog een vraagje!
    Wat is 'list' op Twitter? Ik bedoel, wat doet dat dan? :Y)
    Je kunt een lijst van mensen die jij volgt samen stelt. Als je dan op die lijst klikt rechts in de balk dan krijg je alleen die mensen te zien, en niet alle mensen die je volgt (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Je kunt een lijst van mensen die jij volgt samen stelt. Als je dan op die lijst klikt rechts in de balk dan krijg je alleen die mensen te zien, en niet alle mensen die je volgt (nerd).

    En kan je dan ook iemand 'unlisten'? xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    (...)
    En kan je dan ook iemand 'unlisten'? xd
    Ja dat kan ook, maar ik vind dat systeem klote dus ik kijk daar al niet meer naar om :'D. Je kunt de lijst ook op privé zetten zodat niemand ziet dat ze in een lijst staan ofzo. Maar hoe en wat dat weet ik niet precies. Beetje onduidelijk en onlogisch allemaal.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja dat kan ook, maar ik vind dat systeem klote dus ik kijk daar al niet meer naar om :'D. Je kunt de lijst ook op privé zetten zodat niemand ziet dat ze in een lijst staan ofzo. Maar hoe en wat dat weet ik niet precies. Beetje onduidelijk en onlogisch allemaal.

    Dan laat ik het voor wat het is! :'D
    -je mag hier slotje op doen als je wil, mijn vraagjes zijn beantwoord- ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.