• Die nacht was ze geplaagd door spoken, herinneringen en te veel alcohol. De verkrampte positie van haar lichaam verried de onrust die ze had doorgemaakt in de uren waarop ze juist had moeten uitrusten. Ze lag schuin over het grote antieke slede-bed in de doorgaans opgeruimde Victoriaanse slaapkamer, midden in de chaos. Praktisch al haar beddengoed lag op de grond, zelfs haar gekoesterde crème kleurige dekbed was ten prooi gevallen aan de rotzooi en hing nu aan de bedstijl. Haar lange bruine benen lenen ontwricht en haar altijd zo glanzende bruine haar was dof en in de war geraakt door al het gewoel tijdens de zwaarste nacht die Olivia Davidson ooit in haar leven had mee gemaakt. Soms speelt het brein een wreed spel en het spaarde deze vrouw van 24 niet, toen ze nog lag te genieten van haar laatste seconden buiten bewust zijn. Ze opende haar ogen en een paar heerlijke seconden lang was alles nog precies zoals het de afgelopen twee jaar was geweest, sinds ze (...) had ontmoet en halsoverkop verliefd op hem was geworden. Ze vocht tegen de realiteit.


    Met celeb of zonder celeb, zo ja wie?
    Orgineel?
    Titel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zonder, jah, en geen idee. Ik zal nog even denken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Zonder, jah, en geen idee. Ik zal nog even denken.

    Hihi dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Met TK =3

    UNCOMMON schreef:
    Met TK =3

    Haha die is ook wel goed ja!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    UNCOMMON schreef:
    Met TK =3


    I've got you to make me feel stronger.

    BANGBANG schreef:
    (...)

    Hahahaha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wicked Game? Sorry, ik heb een inspiratieloze dag -.-'


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Wicked Game? Sorry, ik heb een inspiratieloze dag -.-'

    Haha hij is wel leuk.
    Ik dacht zelf nog aan Paris nights and New York mornings.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Haha hij is wel leuk.
    Ik dacht zelf nog aan Paris nights and New York mornings.


    Die is ook wel leuk, beter dan de mijne (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Die is ook wel leuk, beter dan de mijne (:

    Nee die van jou is ook leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat het TK wordt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.