• Nou kijk zelf ben ik tweede klasser. En het was vandaag zo: Ik liep naar het lokaal toe waar ik zou gaan reperteren met de band maar ik kon niet dus wilde ik dat melden... Later die week waren er een paar bruggers die bleven kijken en op een gegeven moment begonen we ( ik was met een groepje) te zwaaien en te roepen en we zeggen nu telkens hoi. Nou denken die bruggers dus dat we hem leuk vinden maar hij is niet leuk en ik ken hem niet.

    Ik kwam hem tegen liep het lokaal in en even later er uit en toen stonden mensen uit mijn klas bij die bruggers. En ik loop dus een trap af en ik hoor van boven:
    "....... HOUDT VAN JOU!!" en dat groepje wat meeliep begon te lachen en ik rende gauw naar buiten en ik fietste wegXD

    Wat moet ik morge nop school doen.. Ik heb gelijkertijd pauze....

    Niks? Je hoeft niet altijd iets te doen. Ik heb met zoveel mensen tegelijk pauze en ik zeg ook niet altijd iets, hoor. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Negeer 'm ?


    Hope goes lost but never dies.

    Poseidon schreef:
    Niks? Je hoeft niet altijd iets te doen. Ik heb met zoveel mensen tegelijk pauze en ik zeg ook niet altijd iets, hoor. ;x


    Ja maar dit is anders xD Die kijken dan de hele tijd en staren en roepen en lopen langs zwaaien.... En ik wil iets grappigs terug doenxD ;)

    Icetea schreef:
    Negeer 'm ?

    Daystar schreef:
    (...)

    Ja maar dit is anders xD Die kijken dan de hele tijd en staren en roepen en lopen langs zwaaien.... En ik wil iets grappigs terug doenxD ;)

    Dan weet ik het ook niet.


    your eyes are like stars in the night.

    negeren,t is gewoon een eng jog


    If you believe in yourself anything is possible

    gewoon lekker laten gaan


    love is in the air... but i can't fly

    negeren is het beste..


    We only can learn to love, by loving.

    Negeren?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    JE moet hem opsluiten in een kooi en de sleutel weggooien :].

    O-o.

    Kweet niet. Je moet niks doen ;D en hem ontlopen als dat lukt ;x


    The magic will never end.

    Gewoon niks doen, dat soort dingen gaan altijd vanzelf weer over.


    Save me with your love tonight.

    Boos aankijken helpt altijd (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Icetea schreef:
    Negeer 'm ?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    gewoon negeren dan houdt hij vanzelf wel op;)


    The time you enjoy wasting is not wasted time.