• Er is een last van mijn schouders af! Ik zag heel erg op tegen de wiskunde repetitie. Ik ben echt heel slecht in wiskunde en scoor onvoldoendes. Ik zou eigenlijk een soort bijles krijgen, vlak voor de wiskunde repetitie, maar de vrouw die dat gaf was dus ziek. Ik helemaal in paniek. Uiteindelijk heeft mijn mentrix een andere wiskunde docent geregeld voor me en die heeft me alles over de repetitie uitgelegd.
    Toen had ik de repetitie en kon ik alles zo invullen! Ik was zo klaar en wist alles! Wel was ik heel zenuwachtig en prikkelbaar. Maar nu ben ik zo opgelucht. Dat wordt minstens een 6!

    Zijn jullie ook opgelucht? of blij?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had de vorige keer een 7 voor wiskunde, terwijl ik er vet slecht in ben, dus toen was ik ook blij (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moest vandaag een presentatie voor handvaardigheid geven over mijn hamburgertent die ik gemaakt had en ik vond dat vreselijk. Ik was echt heel zenuwachtig. Het duurde maar een paar minuten, maar ik kan me over presentatie's zo druk maken. Dus ik was enorm zenuwachtig en toen ik klaar was, was ik heel opgelucht:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ghéhe, vandaag niet. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Ghéhe, vandaag niet. :')

    Ja.
    De repetitieweek is bijna over. :9~
    Ik dacht dat ik voor Scheikunde een onvoldoende zou halen, ik heb gewoon een 7.2. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik had laats een SO van Scheikunde, iets van 40 vragen. Ik had vier half goed. meteen vier punten eraf en had ik een 6! ECHT WAT EEN TERING LERAAR. Maar goed, eerst ging wiskunde niet zo goed bij mij, maar nu wel... want ik doe heel erg mijn best ervoor.


    "Let them eat cake!"

    Ik was vandaag ziek.
    Aan de ene kant was ik wel opgelucht: Geen AK proefwerk voor mij vandaag!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben ook niy go i wiskunde en heb ook op bijles gezete


    love is in the air... but i can't fly

    Goedzooo ik wist dat je het kon!!!! Ik heb voor je geduimd!!!!!!!!

    Opgelucht en blij? Zeker! =D


    your eyes are like stars in the night.