• Victoria Koblenko (29) komt terug in Goede Tijden Slechte Tijden. De actrice is blij dat ze haar oude rol meer mag spelen: "Het leek me verschrikkelijk om een andere actrice mijn rol te zien spelen." Na de terugkeer van Morris Fisscher gespeeld door Joris Putman vorige week, maakt ook Isabella Kortenaer haar rentree in de Nederlandse soap.

    Victoria heeft goede afspraken gemaakt over haar comeback: "Het was een aanbod dat ik niet kon weigeren." Bij RTL Boulevard vertelt Victoria: "Ik heb de acteurs in GTST erg gemist. Er komt een nieuwe liefde, maar ik mag nog niet verklappen wie dat is. Mijn personage komt weer terug, maar ze gaat ook op een spannende manier weer weg."

    In 2005 verliet Victoria de serie. Haar personage Isabella vluchtte met haar dochter Amy Kortenaer uit Meerdijk. Ze liet iedereen in de waan dat ze samen met haar kroost overleed bij een ontploffing om te ontkomen aan Ludo Sanders, de vader van Amy. Ludo was namelijk woedend op Isabella, nadat hij erachter kwam dat zij achter de ontvoering van dochter Nina Sanders zat.


    Beter dan als er weer nieuwe acteurs komen, vind je niet? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ja klopt ik las het al!


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    ja klopt ik las het al!


    Zo moeten ze doorgaan, oude mensen die terug komen is echt leuk! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nja, ik volg het niet, maar wel leuk voor de trouwe GTST kijkers.

    Ja, leuk! Eerst Joris en nu Victoria, leuk om weer bekende gezichten te zien! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    egt leuk dat Isabella weer terug komt
    ik kreeg vanmorgen trouwens te horen dat de familie Huygens weggaat uit GTST :O

    Oeh, vet.
    Ben benieuwd in welke GTST afleverling ze weer opduikt. ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    jaah veel beter anders word het weer saai :[
    beter dat morris nu ook trg is :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Isabella was nou net het enige personage waarvan ik hoopte dat het NIET terug zou komen :(.

    Maar ach.. misschien leuk voor de isabella fans.. Zolang ze maar niet weer zo'n pain in the ass word als ze hiervoor was. Toen vond ik haar echt irritant.