• Nou kijk, ik heb dus een beste vriendin en met haar heb ik het altijd heel gezellig. Maar ik heb dus een vriendengroep op school, en ze mogen haar stuk voor stuk allemaal niet, omdat ze zich soms nogal kinderachtig gedraagt, omdat ze 1/2 klassen lager zit. Ik merk daar zelf niet veel van, maar de anderen wel, en ze vinden haar vet irritant.
    Maar omdat het mijn beste vriendin is kom ik nog wel eens voor haar op als ze weer lullig tegen haar doen. Maar de laatste tijd willen ze dus niet meer met mij omgaan, omdat mijn beste vriendin overal achter me aankomt lopen. Zonder haar willen ze wel heel graag met me omgaan, en dan is het altijd vet gezellig.
    En vanmiddag had ik daar dus een gesprek over met die vriendengroep en ze gaven allemaal een reden waarom ze haar niet echt mogen, en ik heb daar ook nog wel begrip voor, want soms klikt het gewoon echt niet met iemand. Maargoed, het lijkt nu net of ik tussen die vriendengroep en mijn beste vriendin moet kiezen. Ik was vanmiddag bij die vriendengroep gaan zitten in plaats van bij haar, en toen was ze helemaal boos. En als ik bij haar ga zitten wordt mijn vriendengroep weer boos.
    En ik heb ook geen om 300 keer voor haar op te komen, waar ze vervolgens toch niets mee gaan doen. Ik vind het wel zielig voor haar, maargoed.

    Iemand enig idee wat ik kan doen? Het wordt namelijk echt heel irritant.

    Bedankt voor het lezen (flower)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 17:48 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heeft je beste vriendin geen eigen vriendinnen in haar klas?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou, gewoon verdelen. Ene keer bij je vriendin, andere keer bij de vriendengroep.


    Life is hard and then we die

    Ze moet voor zichzelf op gaan komen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Clockwise schreef:
    Heeft je beste vriendin geen eigen vriendinnen in haar klas?

    Wel meisjes waarmee ze mee omgaat, maar echte vriendinnen niet echt geloof ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan mekaar niet altijd liggen maar ik zou die andere lui eens duidelijk maken dat ze niet moeilijk moeten doen als jij bepaalt bij wie je wil rondhangen. Als die gasten zo goed kunnen beoordelen wie er kinderachtig is en wie niet, dan mogen ze dat stukje volwassen redeneringsvermogen maar eens meenemen en jou in je waarde laten. Right?


    No growth of the heart is ever a waste