• owkeej mensjes hier ben ik dus weer, ik ben vandaag echt in een geestenstemming en echt waar ik krijg hier de creeps van. Ik moet hier eigenlijk mee ophouden. Maar dit wou ik toch nog even kwijt: toen ik daarnet bloody mary opzocht, blokkeerde internet de hele tijd en nu zoek ik al een uurtje ofzo iets anders op en nu blokkeert het niet meer :S
    wrs wel toeval, maar ik vind het verschrikkelijk grappig en eng! Hebben jullie ook al zo toevallige, geestachtige dingetjes meegemaakt?

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

Muhahaa, heel de tijd. Ik had ook zo'n periode dat ik steeds dingen over 'Black Aggie' zocht. Zielig verhaal. Dat verhaal ging dus zo dat de kleinkinderen van Black Aggie buiten speelde. Aggie keek door het raam naar hoe ze speelde. En toen kwamen er twee gemaskerde mannen die de kelen van de kinderen doorsneed. Aggie kwam te laat om ze te redden. En als je nu Black Aggie's naam 3 keer uitspreekt tijdens middernacht in een donkere kamer terwijl je naar de spiegel keek, ging ze je keel doorsnijden, ofso.. ;O

All this dampness is damp.

Vandaag niet (':

your eyes are like stars in the night.

Vroeger had ik dat vaak, maar tegenwoordig geloof ik er niet meer zo in.

Let the Night embrace you

Ja, laatst nog.
    Ik had net Paranormal Activity gezien -vorige week- en vanaf vorige week tot nu zijn er vier lampen stukgegaan. :Y)
    En een paar dagen terug ging één van die lampen in de woonkamer ineens weer knipperen en toen deed ie het weer. Dat was eng. Maar die andere lampen doen het nog steeds niet. ><
    Het is niet zo heel erg eng, maar wel vaag aangezien ik dus net die film had gezien. o.o

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik vind al dat gedoe veel te eng om me er mee bezig te houden. Ooit één keertje, toen ik nog jonger was, hadden we er op school een gesprek over en ik durfde niet meer te slapen voor heel lang. Dus, nu blijf ik er wijselijk van weg.

Tanya is de beste.

Ik keek eens bij Bloody Mary bij afbeeldingen en toen ik me omdraaide had me broer een foto van haar voore zijn gezicht ik gillen natuurlijk!

Beetje lomp!

' Nyctophilia '

Ik had eens een keertje twee hele weken achter elkaar dat ik me niet goed voelde, niet meer naar school wilde en de hele dag zat te jammeren en te huilen. Ik had zo'n gevoel alsof er iets ging gebeuren, moeilijk te omschrijven.
    Twee weken later was een familielid overleden.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

De laatste tijd niet meer (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Njet

No growth of the heart is ever a waste

Spaceship schreef:
    Muhahaa, heel de tijd. Ik had ook zo'n periode dat ik steeds dingen over 'Black Aggie' zocht. Zielig verhaal. Dat verhaal ging dus zo dat de kleinkinderen van Black Aggie buiten speelde. Aggie keek door het raam naar hoe ze speelde. En toen kwamen er twee gemaskerde mannen die de kelen van de kinderen doorsneed. Aggie kwam te laat om ze te redden. En als je nu Black Aggie's naam 3 keer uitspreekt tijdens middernacht in een donkere kamer terwijl je naar de spiegel keek, ging ze je keel doorsnijden, ofso.. ;O

*gaat research doen (nerd)*

ars moriendi

Ik he 1 keer geesten opgeroepen in een oud huisje. Geloof me, ik heb zitten huilen en als ik daar nu ooit nog kom (wat heel weinig is) dan heb ik nog steeds een raar gevoel, dus nee, ik blijf er van weg..

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Pliena schreef:
    Ik vind al dat gedoe veel te eng om me er mee bezig te houden. Ooit één keertje, toen ik nog jonger was, hadden we er op school een gesprek over en ik durfde niet meer te slapen voor heel lang. Dus, nu blijf ik er wijselijk van weg.

Ik vind het ook te eng, en probeer er dus zo min mogelijk aan te denken. Of ik word waarschijnlijk gek

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik heb soms wel eens zo'n gedachten, maar dan krijg ik de kriebels en ga ik me snel afleiden.