• OMG, ik kan mezelf nu wel slaan., x'D
    Nee even sirieus, ik was tussen mijn favoriten aan het kijken op Youtube, en wou een Over and Over van Three days grace opzetten maar klikte perongelijk Reden van Tokio Hotel aan.
    En dat was vroeger mijn liefelings lietje.
    Ik luister nou egt al heeeel lang geen th maar, en eignelijk verafschuw ik ze een beetje., ;x
    Maar vroeger vond ik ze helemaal geweldig!
    En toen ik dat leitje weer hoorde, vond ik het eignelijk wel heeel jammer dat ze zo verandert zijn, en dat ik nu allees behalfen fan van ze ben.
    en miss ik het best wel. ;x
    JHha raar i know., x'D
    Maar ik wet dat ik was niet de eenige ben die de th van vroeger stiekem nog wel leuk vind [a]
    maar nu verafschuwd. [a]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 12:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Huh?? Ik snap het maar half:S


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    LittleBird schreef:
    Huh?? Ik snap het maar half:S

    het komt er op neer dat ik na het luisteren van Reden het eigenlijk best wel jammer vind dat ik geen fan meer ben, omdat ze zo verandert zijn., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat had ik laatst ook! En de avond dat ze in Ahoy stonden had ik best wel spijt dat ik niet gegaan was.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap wat je bedoelt ik heb dat ook wel een beetje. Ik vidn ze zoals ze vroeger waren wel goed maar niet echt leuk meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Joselyne schreef:
    Dat had ik laatst ook! En de avond dat ze in Ahoy stonden had ik best wel spijt dat ik niet gegaan was.

    nouwjha ik wat minder omdat ik wist dat ze alleen amar hun nieuwe album gingen spelen, en die niet luister dus niet ken, omdat ik die niet leuk vind.
    Ik wou wel eerst gaan voor de gezelligheid, omdat zulke consterten tog wel altijd heel leuk kunnen zijn.
    Maar achteraf heb ik dat ook niet gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tja, ik ben nog een soort van fan, maar ik haat het dat ze Engelstalig zijn geworden. Het feit dat ze Duits waren én zongen maakte hun namelijk uniek voor mij.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, ik ben nog een soort van fan, maar ik haat het dat ze Engelstalig zijn geworden. Het feit dat ze Duits waren én zongen maakte hun namelijk uniek voor mij.

    nou, ik ken genoeg andere duitse bands, maar hun hadden gewoon iets aparts over zich..
    Maar ze hebben hun nieuwe cd tog ook in de duits uitgebracht? Of niet.
    Nouwjha ik dacht het wel, maar weet het niet aangezien ik toen ben afgehaakt, en er eignelijl vrij weinig over weet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    nou, ik ken genoeg andere duitse bands, maar hun hadden gewoon iets aparts over zich..
    Maar ze hebben hun nieuwe cd tog ook in de duits uitgebracht? Of niet.
    Nouwjha ik dacht het wel, maar weet het niet aangezien ik toen ben afgehaakt, en er eignelijl vrij weinig over weet.
    Ja, ze hadden een duitse cd, maar ze zongen niet duits in ahoy.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, ze hadden een duitse cd, maar ze zongen niet duits in ahoy.

    ach vreselijk!
    Nu ben i ktog wel blij dat ik tog niet ben gegaan ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, ze hadden een duitse cd, maar ze zongen niet duits in ahoy.


    Maar dat komt omdat zowat elke officiele fanclub mag vragen aan zijn/haar leden of ze Duits of Engels willen en de meesten Engels kiezen.
    Denk ik.

    Vendetta schreef:
    (...)

    Maar dat komt omdat zowat elke officiele fanclub mag vragen aan zijn/haar leden of ze Duits of Engels willen en de meesten Engels kiezen.
    Denk ik.
    Nee --> juist het tegenovergestelde


    Life is hard and then we die

    Rugzak schreef:
    (...)
    nouwjha ik wat minder omdat ik wist dat ze alleen amar hun nieuwe album gingen spelen, en die niet luister dus niet ken, omdat ik die niet leuk vind.
    Ik wou wel eerst gaan voor de gezelligheid, omdat zulke consterten tog wel altijd heel leuk kunnen zijn.
    Maar achteraf heb ik dat ook niet gedaan.

    Ik ken het nieuwe album ook niet, maar ik heb toch spijt dat ik niet gegaan ben. Ik had ze eigenlijk best graag nog een keer live gezien. En sowieso is het altijd gezellig met andere fans die je kent. Dus vandaar dat ik spijt heb.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rugzak schreef:
    (...)
    het komt er op neer dat ik na het luisteren van Reden het eigenlijk best wel jammer vind dat ik geen fan meer ben, omdat ze zo verandert zijn., [a]

    Oh zo. Dat heb ik ook! Dat is kutttttt.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ja, same [alleen dan met Rette Mich]. Alhoewel denk ik dat ik niet zo zeer geen-fan meer ben door de veranderingen, maar het gewoon een fase is die voorbij is.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 13:00 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb precies het zelfde alleen dan met Love is dead.


    .