• Goedenavond!

In de week voor koninginnendag (30 april als ik het goed heb) ga ik een week met school naar Rome, yey!
    Maar het klote daarvan (vind ik) dat Tokio Hotel precies een week daarvoor een concert geeft in Rome. Ik baal dus als een stekker :Y).

Wie gaat er dit schooljaar ook nog op buitenlandse reis met school?

I recycle my thoughts.

Ik niet.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

xKommaStip schreef:
    Ik niet.

Luid en duidelijk (typing)

I recycle my thoughts.

Naar Italie.
    Maar ik ga toch niet mee!

Your Butt is Mine!

Ik! Heel toevallig ga ik morgen naar Oostenrijk met school :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

SonicHentai schreef:
    Ik! Heel toevallig ga ik morgen naar Oostenrijk met school :'D

Ah, vet! Heel veel plezier! (krul)

I recycle my thoughts.

30 Maart verjaard mijn moeke. En mijn papa. En mijn ex-bf. Ghaha. Oké, fijn dat moest je weten. En nee, ik ben dit jaar naar Londen geweest. En ga volgend jaar naar Parijs. En binnen twee jaar ga ik ook in die periode naar Rome.
    En dat is inderdaad wel balen. Misschien gaan ze nog een week lang in Rome shoppen? Ghéhe.

Some people make the world special just by being in it

Alysse schreef:
    30 Maart verjaard mijn moeke. En mijn papa. En mijn ex-bf. Ghaha. Oké, fijn dat moest je weten. En nee, ik ben dit jaar naar Londen geweest. En ga volgend jaar naar Parijs. En binnen twee jaar ga ik ook in die periode naar Rome.
    En dat is inderdaad wel balen. Misschien gaan ze nog een week lang in Rome shoppen? Ghéhe.

Volgens mij hebben ze dan nog 1 of 2 concerten... dus hopelijk gaan ze dan wel terug (flower)

I recycle my thoughts.

dat is jammer!
    maar wel leuk dat je naar rome gaat! =3

Bird schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben ze dan nog 1 of 2 concerten... dus hopelijk gaan ze dan wel terug (flower)

Rome is de stad van de mode, fashion toch? Bill wilt zowizo terug. En ook als hij ontdekt dat jij daar bent.

(flower)

Some people make the world special just by being in it

Alysse schreef:
    (...)
    Rome is de stad van de mode, fashion toch? Bill wilt zowizo terug. En ook als hij ontdekt dat jij daar bent.

(flower)

Jaaaaaaaaaaaaa, goed idee! (cool)

I recycle my thoughts.

Ik. =)
    Naar Duitsland, jeeeej. Niet dus.

xKommaStip schreef:
    Ik niet.

I need you like a heart needs a beat

xKommaStip schreef:
    Ik niet.

Tom and Georg could write a bad romance.