• Want een vet goede vriendin begint nu weer ineens te praten tegen me op msn terwijl ze me sinds dit schooljaar eigenlijk dik heeft laten vallen. En nu haar nieuwe beste vriendin even weg is moet ik haar weer redden van de verveling. Ook zegt ze van: wij moeten weer afspreken! En nog meer shit. Ik weet niet of ik dat nog wel wil, nadat ze me zo grof aande kant gezet heeft. Eigenlijk dat niet met zoveel woorden ofzo hoor, maar eerst praatten we elke dag en toen gewoon een hele maand niet meer. Maar daardoor heeft ze me vorig jaar wel geholpen met veel dingen.
    Maar nu weet ze heelveel van mij niet meer want ik ben best veranderd dit schooljaar. En ze zit nu bijna al mijn dingen waar ik 'fan' van ben af te kraken. Naja daar trek ik me niet zoveel van aan maar ik vind het wel irritant.

    Maar wat moet ik doen? Gewoon normaal doen of er niet op ingaan op het afspreken en blabla?


    when words fail, music speaks.

    Ik zou haar nog een kans geven. Als je het voorheen zo leuk met haar gehad hebt..
    Als ze je daarna weer laat vallen, dan lijkt me duidelijk wat je moet doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik in jouw situatie zat zou ik haar wel.. accepteren maar in mijn achterhoofd houden haar niet meer te dichtbij te laten komen. Kortom: ze zal niet je beste vriendin worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Als ik in jouw situatie zat zou ik haar wel.. accepteren maar in mijn achterhoofd houden haar niet meer te dichtbij te laten komen. Kortom: ze zal niet je beste vriendin worden.


    None but ourselves can free our minds.

    BOUM schreef:
    Ik zou haar nog een kans geven. Als je het voorheen zo leuk met haar gehad hebt..
    Als ze je daarna weer laat vallen, dan lijkt me duidelijk wat je moet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou haar een kans geven, maar ik zou ook eerlijk tegen haar vertellen wat je vind van het feit wat er gebeurt is.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik zou haar er eerst over aanspreken, waarom ze dat deed en dat je je er niet goed bij voelde. En zoals Zaitsev zei, als je met haar afspreekt of terug meer met haar omgaat, in je achterhoofd houden wat er gebeurd is.

    Ik zou als ik jou was wel gewoon afspreken met d'r want ze is wel ooit je bf geweest maar zoals Zaitsev al zegt, je moet d'r niet té dichtbij laten komen want misschien laat ze je wel wéér vallen. En over dat van dat ze alles waar je fan van bent afkraakt Ghehe, ik kraak Justin Bieber ook af daar moet je je gewoon niets van aantrekken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zaitsev schreef:
    Als ik in jouw situatie zat zou ik haar wel.. accepteren maar in mijn achterhoofd houden haar niet meer te dichtbij te laten komen. Kortom: ze zal niet je beste vriendin worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Misschien kan je haar nog een kans geven. Zodra ze je dan weer laat vallen zou ik haar geen kansen meer geven en een echte vriendin gaan zoeken.


    If you want perfection, buy a Barbie