Oké.
Sinds een maand ongeveer zijn we erachter gekomen dat mijn vriendin, E. al drie jaar alleen avondeten eet. We merkten al dat ze nooit wat at in de pauze, sinds een tijdje en zo. Ze was erg dun, maar omdat ik haar al 5 jaar niet gezien had, dacht ik dat ze dat altijd al was.
Niet dus. Nou ja, we zijn met dit bericht naar de decaan gegaan etc. en hebben verteld wat we dachten, en na gesprekken met de moeder erbij heeft ze het opgebiecht. Ik, mijn twee vriendinnen S en J en decaan + haar moeder proberen haar te helpen, en het gaat al wel oké. (Voorbeeld: ik heb een keer een kaasvlinder voor 'r gekocht in de kantine, en die heeft ze opgegeten! En nee, daarna ging ze niet naar de wc.)
In de vakantie van vorige week werd ze 'gescout' zoals dat heet. Een vrouw van Elite Models sprak haar aan of ze een shoot wilde doen bij hun, en haar moeder vond dat goed dus ze hebben een afspraak gemaakt.
Ik was erg blij voor 'r, want het is ook echt een mooi meisje. Bruine krullen, blauwe ogen en gewoon een mooi gezicht.
Alleen, het modellen wereldje is hard. Stel dát ze doorgaat hiermee, omdat ze bij haar eerste shoot enthousiast waren (weet ik nog niet, ze moet nog 15 worden) wie weet wil ze dan nog dunner worden en beland ze weer op het verkeerde pad?
Hier ben ik echt bang voor, want ze liegt vaak, en soms kunnen we 'r gewoon echt niet vertrouwen. Maar natuurlijk aan de andere is ze mijn vriendin en wil ik haar helpen..
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?