• Oké.
    Sinds een maand ongeveer zijn we erachter gekomen dat mijn vriendin, E. al drie jaar alleen avondeten eet. We merkten al dat ze nooit wat at in de pauze, sinds een tijdje en zo. Ze was erg dun, maar omdat ik haar al 5 jaar niet gezien had, dacht ik dat ze dat altijd al was.
    Niet dus. Nou ja, we zijn met dit bericht naar de decaan gegaan etc. en hebben verteld wat we dachten, en na gesprekken met de moeder erbij heeft ze het opgebiecht. Ik, mijn twee vriendinnen S en J en decaan + haar moeder proberen haar te helpen, en het gaat al wel oké. (Voorbeeld: ik heb een keer een kaasvlinder voor 'r gekocht in de kantine, en die heeft ze opgegeten! En nee, daarna ging ze niet naar de wc.)
    In de vakantie van vorige week werd ze 'gescout' zoals dat heet. Een vrouw van Elite Models sprak haar aan of ze een shoot wilde doen bij hun, en haar moeder vond dat goed dus ze hebben een afspraak gemaakt.
    Ik was erg blij voor 'r, want het is ook echt een mooi meisje. Bruine krullen, blauwe ogen en gewoon een mooi gezicht.
    Alleen, het modellen wereldje is hard. Stel dát ze doorgaat hiermee, omdat ze bij haar eerste shoot enthousiast waren (weet ik nog niet, ze moet nog 15 worden) wie weet wil ze dan nog dunner worden en beland ze weer op het verkeerde pad?
    Hier ben ik echt bang voor, want ze liegt vaak, en soms kunnen we 'r gewoon echt niet vertrouwen. Maar natuurlijk aan de andere is ze mijn vriendin en wil ik haar helpen..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou haar gewoon steunen in haar beslissing om modellenwerk te doen, maar haar ook waarschuwen over de gevolgen die er zouden kunnen zijn. Je kunt ook tegen haar zeggen dat je bang bent dat het daar fout gaat en dat je echt niet wilt dat gebeurt omdat je je zorgen over haar maakt. En het verder gewoon allemaal heel goed in de gaten houden.
    Meer kun je niet doen denk ik.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 17:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou écht niet weten wat je moet doen, ergens is het wel een stomme situatie, want voor haar moet het wel leuk zijn om model te worden. Anderzijds snap ik je schrik hélemaal, misschien moet je haar moeder ofzo eens aanspreken en zeggen dat je je echt zorgen maakt om haar en zeker nu ze shoots gaat doen enzo.


    Tanya is de beste.

    Ik denk dat je haar duidelijk moet maken dat ze alles tegen je kan zeggen en dat als ze een probleem heeft dat ze altijd iemand heeft op wie ze kan rekenen.
    Maar ik denk dat ze gewoon niet wil verdikken, nu ze model is enzo. Ze moet naar een sport gaan. Tennis; volleybal; wat dan ook, waardoor ze haar gewicht makkelijk op pijl kan houden en waardoor ze kan eten wat ze maar wil.
    Geloof me, er zit een model in mijn klas en zo doet zij het. Ze volleybalt en speelt wekelijks wedstrijden enzo en ze eet alles, echt alles. Maar ze blijft dun (:
    En ze gaat nog 'ns naar Catwalks in Parijs, dus ik vertrouw wat zij doet. ;d
    Veel succes.


    Where there is a sea there are pirates...

    een vriendin van mij eet ok haast niet en is eebn paar dagen geleden tijdens de middagpauze flauwgevallen

    ik hoop dat ze erdoor komt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bedankt allemaal <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?